MuscleMeat

Anderhalf jaar vooruitgang

wel netjes inderdaaad!

Yo,

Ja Barry gaat zeer goed nu!
Heb hem wat geholpen met voeding en trainingschema en ook een keer mee laten trainen, sindsdien gaat hij als een trein vooruit.

Ik ga ook weer lekker eindelijk, zit nu op 91 kg onder 10%.
Zit weer in mijn creatine bulk periode dus vet stijgt ook, maar kan ik wel hebben ;)
Kracht gaat nu evenredig aan gewicht omhoog.
Voorlopig nog naturel, maar er zit wel iets in de planning.
Vrijdag ga ik 200 kg proberen te deadliften, dus we zullen zien...

Mooie progressie kerel,

Ik gebruik ook nog regelmatig sos en zuip afentoe ene, maar moet kunnen toch. Zolang je vooruit gaat....

Succes verder

Mooie progressie kerel,

Ik gebruik ook nog regelmatig sos en zuip afentoe ene, maar moet kunnen toch. Zolang je vooruit gaat....

Succes verder

Het beste gain je zonder al die troep ;) maar het kan idd geen kwaad als je gewoon goed vooruit gaat.

Nette progressie, wat vele al zeiden; probs aan je schouders.

• Topic Starter Topic Starter
Yo,

Ja Barry gaat zeer goed nu!
Heb hem wat geholpen met voeding en trainingschema en ook een keer mee laten trainen, sindsdien gaat hij als een trein vooruit.

Ik ga ook weer lekker eindelijk, zit nu op 91 kg onder 10%.
Zit weer in mijn creatine bulk periode dus vet stijgt ook, maar kan ik wel hebben ;)
Kracht gaat nu evenredig aan gewicht omhoog.
Voorlopig nog naturel, maar er zit wel iets in de planning.
Vrijdag ga ik 200 kg proberen te deadliften, dus we zullen zien...

Das zeker netjes man. Door die creatine wordt ik zo opgeblazen, dan oog je gewoon een stuk boller vindt ik :D. Heb zelf niks in de planning om iets te gebruiken eigenlijk, mijn doel is ook geen groot massa beest te worden, maar ben wel benieuwd hoe je dan vooruit zal gaan.

Das zeker netjes man. Door die creatine wordt ik zo opgeblazen, dan oog je gewoon een stuk boller vindt ik :D. Heb zelf niks in de planning om iets te gebruiken eigenlijk, mijn doel is ook geen groot massa beest te worden, maar ben wel benieuwd hoe je dan vooruit zal gaan.

Andere creatine gebruiken, bij mijn huidige schijn je geen vochtretentie te hebben.
Dus geen opgeblazen effect. Jij hebt goeie genen, minder met de foute dingen en je hebt geen hulpmiddelen nodig om groot te worden.

haha ik ken jou ook stefan uit dordrecht!

Terug
Naar boven