Je weet zeluf !!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb 50mg zakjes van de dokter die gebruik ik als bridge dat werkt echt wel hoor.

Vroeg me af aangezien bewezen is dat androgel niet werkt (tremendes log)
voor spiergroei en vetverlies doeleinden .
wat wel werkt en via de huisarts verkrijgbaar is ? heb nog een paar pakjes liggen van androgel 25 mg die ik dus niet ga gebruiken .
Spuitjes niet voor mij ben ik veels te oud voor Je weet zeluf !!
En vervolgens ga je het niet smeren omdat het 'niet werkt' terwijl het gewoon ****ing testosteron is? Is maar net hoe hoog je het doseert he, je kunt ook gewoon 'n naald in je kont drukken als je wilt kuren i.p.v. zo achterlijk via je huisarts androgel regelen. Potverdomme zeg.kep androgel op recept gekregen van me huisarts , 25 mg sachets meteen smeren de hele dag door
zal me test waarde in me bloed na een week gebruik hoger zijn dan 19,5 nmol ?
Voor mij is het niet vanzelfsprekend een naald in je donder te zetten met Testosteron.
Heb ook niets tegen de mensen die het wel doen.
Volgens mij ben ik niet echt op me plek op deze forum zal me ook bij deze uitschrijven.
Verder wens ik jullie een fijn forum leven toe, bedankt iedereen die de moeite nam om te reageren tnx
Meneertje is op zijn teentjes getrapt en heeft alle posts zorgvuldig in ''je weet zelluf'' veranderd.
Ten eerste vraag ik me af of die gozer wel echt 39jaar is, Om maar te zwijgen over zijn intelligentie.
''niet echt op mijn plek op DEZE forum'' Lmfao serieus. Man man man , sommige mensen. Succes met je gel kerel.