XXL Nutrition

Androgel enzo werkt dus niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wel werkt?

Testosteron / trenbolone / primobolan etc etc.

niet zomaar verkrijgbaar bij je huisarts :)

Dus zit niks anders voor je op als een oral only kuurtje aangezien je bang bent voor een prikje.

Trendflow werkt wel hoor maar is dan ook 100mg/ml gedoseerd.

Wist niet dat spuiten leeftijdsgebonden waren.

• Topic Starter Topic Starter
Je weet zeluf

Laatst bewerkt:
Ik heb 50mg zakjes van de dokter die gebruik ik als bridge dat werkt echt wel hoor.

Dus

Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat het probleem is dat je niet aan de spuit wil. Ik zal het van de daken roepen als ik er aan mag en me beter kan voelen. En wat is dat voor onzin dat je '' te oud'' ervoor bent. Ik heb je topics gelezen en wat je allemaal beschrijft klinkt in mijn ogen niet eens als een laag testosteron gehalte. Volgens mij wil je het gewoon tot je nemen voor de prestaties puur op bodybuild gebied. En als je niet aan de spuit wil dan heb je het dus niet erg genoeg. Ik zou als ik jou was dan gewoon een echte kuur nemen ipv deze zooi te gebruiken. Sommige mensen zal ik echt nooit begrijpen. Ik kan me pik nauwelijks omhoog krijgen op 22jarige leeftijd en jij wilt deze shit gebruiken voor andere doeleinden , ben dan een vent en koop een kuur. Lol bang voor een naaldje. Long story short , Je misbruikt de situatie.. Wees een vent . koop een kuur:)

Vroeg me af aangezien bewezen is dat androgel niet werkt (tremendes log)
voor spiergroei en vetverlies doeleinden .
wat wel werkt en via de huisarts verkrijgbaar is ? heb nog een paar pakjes liggen van androgel 25 mg die ik dus niet ga gebruiken .

Spuitjes niet voor mij ben ik veels te oud voor Je weet zeluf !!

Eerst huilen bij je huisarts om androgel omdat je denkt dat je test laag (of whatever, ik begreep weinig van je verhaal) is terwijl dit niet het geval is:
kep androgel op recept gekregen van me huisarts , 25 mg sachets meteen smeren de hele dag door ;)
zal me test waarde in me bloed na een week gebruik hoger zijn dan 19,5 nmol ?
En vervolgens ga je het niet smeren omdat het 'niet werkt' terwijl het gewoon ****ing testosteron is? Is maar net hoe hoog je het doseert he, je kunt ook gewoon 'n naald in je kont drukken als je wilt kuren i.p.v. zo achterlijk via je huisarts androgel regelen. Potverdomme zeg.

GetXXL , BEN HET COMPLEET MET JE EENS. GR alex.

Ik snap uberhaupt niet waarom hij perse die gel wilt hebben, Zijn test waardes waren normaal dus niks om je zorgen over te maken.
Daarom vermelde ik dus dat ik het raar vind dat hij niet gewoon een kuur pakt , het is echt niet zo dat je SUPER VEEL gains gaat zien als je natuurlijk al genoeg test aanmaakt. Het enigste wat ze doen is je natuurlijke test aanvullen. Maak je dus maar 300ng/dl aan ( nano gram per deciliter) , dan is het mogelijk om dit aan te vullen.
Maar je moet echt niet verwachten dat het je veel resultaat gaat opleveren als je van nature al een normale of hoge test waarde heb, Sterker nog ... het zal je natuurlijke test alleen maar na de klote helpen. Je natuurlijke test word op het moment van testosteron injecties onderdrukt/stop gezet. Weet je uberhaupt wel waar je aan bezig bent? Heb je gelezen op internet? Heb je informatie opgezocht?

Laatst bewerkt:
Je weet zeluf

Laatst bewerkt:
Fakking shit en hier betaal ik dus zorgkosten voor..?

Voor mij is het niet vanzelfsprekend een naald in je donder te zetten met Testosteron.
Heb ook niets tegen de mensen die het wel doen.

Volgens mij ben ik niet echt op me plek op deze forum zal me ook bij deze uitschrijven.
Verder wens ik jullie een fijn forum leven toe, bedankt iedereen die de moeite nam om te reageren tnx

Niet vanzelfsprekend een naald in je donder te zetten... laat dan iemand het doen voor jou?

Meneertje is op zijn teentjes getrapt en heeft alle posts zorgvuldig in ''je weet zelluf'' veranderd.
Ten eerste vraag ik me af of die gozer wel echt 39jaar is, Om maar te zwijgen over zijn intelligentie.

''niet echt op mijn plek op DEZE forum'' Lmfao serieus. Man man man , sommige mensen. Succes met je gel kerel.

Ik gebruik androgel voor me haar werkt goed.

Meneertje is op zijn teentjes getrapt en heeft alle posts zorgvuldig in ''je weet zelluf'' veranderd.
Ten eerste vraag ik me af of die gozer wel echt 39jaar is, Om maar te zwijgen over zijn intelligentie.

''niet echt op mijn plek op DEZE forum'' Lmfao serieus. Man man man , sommige mensen. Succes met je gel kerel.

Haha daar twijfelde ik ook al aan wat een verstand :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven