Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is geen medische indicatie om het voor te schrijven, dus het gaat niet gebeuren, ook niet met dreigen dat je het zelf gaat doen.jah dat wordt idd lastig , ik ga wel een poging wagen , en meldt er ook doodgewoon bij als hij het niet voorschrijft doe ik het via andere wegen toch.
of is er een andere optie ?
Nee, want een verlaagd libido is nogal 'n aspecifieke klacht en daarnaast geeft het bloedbeeld weer dat je testosteron prima is. Dus geen indicatie om T voor te schrijven.zou die ook nie voorschrijven als ik zeg dat me libido -100 is of zo iets ?
zou die ook nie voorschrijven als ik zeg dat me libido -100 is of zo iets ?
Tnx for the info.
misschien dan maar via andere kanalen.
maar weet bij god niet wat ik moet hebben enzo.
kep androgel op recept gekregen van me huisarts , 25 mg sachets meteen smeren de hele dag door
zal me test waarde in me bloed na een week gebruik hoger zijn dan 19,5 nmol ?
kep androgel op recept gekregen van me huisarts , 25 mg sachets meteen smeren de hele dag door
Toch raar dat hij de zorg op kosten jaagt om een bloedonderzoek uit te laten voeren en vervolgens niets met de uitslag te doen?Me huisarts is een beste man daar niet van .
verbaasde mij ook een beetje dat die het voorschreef ,kep niet aangedrongen of wat dan ook .
Zal wel om de 5 dagen even bloed prikken 2x om te kijken of het me T verhoogd.
en zoniet of als het minimaal is dubbele dosering dan maar.
ik zal de uitslag van bloed testjes posten .

Idd heel vaag, kep ook last van me schouder ( ik denk scheurtje in tricep of pees) al 2 maanden nu , dus dacht tijd voor een echo zegt die ik verwijs wel door naar de fysio .
hij zal het wel weten toch hij heb ervoor gestudeerd![]()

Misschien, niet veel in ieder geval. Tenzij je meer smeert dan is aanbevolen.kep androgel op recept gekregen van me huisarts , 25 mg sachets meteen smeren de hele dag door