LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat er genoeg mannen graag elke ochtend langs dat mager scharminkel wakker worden.
Je bedoelt de meest overgewaardeerde actrice/vrouw ter wereld?
Jolie is weer zo'n typische actrice die het gemaakt heeft door haar looks, daarom past ze ook goed bij Brad Pitt.
Is gewoon weer van dat 'oh zij zijn de populairste en ik moet de hype niet volgen' gezeik.
Wat is dat nou weer voor gelul? Jolie is zeker niet slecht en Brad Pitt al helemaal niet! Is gewoon weer van dat 'oh zij zijn de populairste en ik moet de hype niet volgen' gezeik.
Wat een onzin! Als dat zo was dan zou Leonardo Di Caprio niet in mijn Top 5 staan van favoriete acteurs op dit moment.
Brad Pitt is ok, maar Angelina Jolie is gewoon overrated en ze verpest films ook vaak.
Maar Di Caprio is inderdaad een geweldige acteur!Ik vind Di Caprio een matig acteur die geen personage kan vertolken (speelt altijd zichzelf). Jolie is overrated (zowel acteerprestaties als looks). Pitt is ver boven gemiddeld maar ook geen acteerwonder. Ik heb de indruk dat mensen goed kunnen acteren verwarren met populariteit.Ja ok, meningen kunnen verschillenMaar Di Caprio is inderdaad een geweldige acteur!
Ik vind Di Caprio een matig acteur die geen personage kan vertolken (speelt altijd zichzelf). Jolie is overrated (zowel acteerprestaties als looks). Pitt is ver boven gemiddeld maar ook geen acteerwonder. Ik heb de indruk dat mensen goed kunnen acteren verwarren met populariteit.
De mensen die verantwoordelijk zijn voor de casting van Hale Berry als Catwoman moeten ze in het openbaar executeren!
lol, waarom zijn jullie zelf nooit te zien op het witte doek als je allemaal zo goed weet wie goed acteert en wie niet.
![]()