MuscleMeat

Animal Flex en dopingcontrole

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.564
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Op de verpakking van Animal Flex staat dat het verboden is voor atleten van sommige federaties (whut)

Mijn vraag is dus, heeft er iemand hier dit al gebruikt in een periode waarin hij/zij heeft moeten plassen voor doping controle en heeft er iemand een idee wat er precies van verboden bestandsdeel inzit dan ?

Op de verpakking van Animal Flex staat dat het verboden is voor atleten van sommige federaties (whut)

Mijn vraag is dus, heeft er iemand hier dit al gebruikt in een periode waarin hij/zij heeft moeten plassen voor doping controle en heeft er iemand een idee wat er precies van verboden bestandsdeel inzit dan ?
Jij doet geen wedstrijden meer toch? ;)

:sukkeltje:

mij lijkt er toch niets in te zitten waardoor je positief zou plassen...

Heroine

• Topic Starter Topic Starter
Jij doet geen wedstrijden meer toch? ;)

:sukkeltje:

Als je geen 100kg kan bankdrukken op reps moet je je bek houden !

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

mij lijkt er toch niets in te zitten waardoor je positief zou plassen...

"The use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use"

Ik ga het toch niet riskeren

Als je geen 100kg kan bankdrukken op reps moet je je bek houden !

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Ik ga het toch niet riskeren

Als je niet meer dan een lege bar pijnvrij kan squatten moet jij je bek houden.

Terug
Naar boven