XXL Nutrition

Animal juiced Amino's - Universal

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Animal juiced Amino's op een rijtje:
    - Ultra zuivere PRO BCAA en EAA mix!
    - Ultra sterk met speciale aminozuren
    - Instant opname
    - Ideaal om te drinken tijdens en vlak na de training!
    - Gebruik nu de Amino's van de PRO's
    - Hoge dosering van 1257 mg!
    - 30 servings per verpakking!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Grape juiced: Lekker van smaak!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Dikke scoop tijdens de training in mn water bidon
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Vriendelijke service, snelle verzending, goed advies, leuke cadeautjes/samples bij je bestelling, snelle verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie mijn review

Mijn review:

Nu een paar keer gebruikt tijdens de training, de oplosbaarheid is perfect.. geen last van korreltjes oid op de bodem. De smaak is erg lekker, ik gebruik zelf een dikke scoop (wat iets meer is waarschijnlijk dan de ''aanbevolen'' standaard portie) op ongeveer 400 - 500ml water. Al moet je niet meer gebruiken want dan word de smaak te sterk. Had zelf de smaak grape juice en vind die erg lekker! lekkere volle smaak. Ook met de samenstelling zit het goed:
Juiced%20amino's.jpg
IK geef hem een 9/10
 
Bedankt voor je review Casper! We hebben hem zelf ook staan hier en is erg lekker van smaak. Ik zie de potjes Juiced Amino's staan bij bijna elke bestelling. :eek: Dat is ook niet gek voor deze prijs! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 34.90 voor 14.90!
 
Komt deze binnenkort nog op voorraad?
 
Gebruik hem nu ook sinds een week, de smaak is prima , je moet idd opletten als je iets hoger doseert want dan word de smaak heel heftig. Goed product!
 
Ik dacht te hebben gelezen half janurari weer op voorraad bij b&f
De zending uit de VS komt deze week hopelijk binnen (beetje lastig met de feestdagen), anders zal het begin 2015 worden :)
 
De zending uit de VS komt deze week hopelijk binnen (beetje lastig met de feestdagen), anders zal het begin 2015 worden :)


Laat maar komen :) wou de andere smaak ook graag proberen en n vriend een pot cadeau doen voor kerst
 
Ik ga het gebruiken in de cut
maar hoeveel calorien is dit... kan er niet van vinden of is het te verwaarlozen?
 
Back
Naar boven