XXL Nutrition

Animo voor testen anabolen

dewalrus1918

Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Ik heb wat onderzoek gedaan en ik ben van plan een klein labje op te zetten voor het testen van anabolen. Dat omdat veel producten underdosed zijn en je zonder test niet weet wat je hebt, zeker omdat de markt zo semi-legaal is.

Laat het even weten als je interesse hebt en hoeveel je voor zo'n test over zou hebben. Post het als je op de interesselijst wil, dan laat ik het je weten als we klaar zijn om te gaan testen.

Je stuurt dan een minimale hoeveelheid van het product dat je gebruikt op (binnen nederland) en we e-mailen je de resultaten. We gaan dan precies vertellen hoeveel (+-10%) en welke werkzame stof er in zit (testosteron cyprionaat/enanthaat/trenbolone/masteron/etc).

Laat dus weten of je animo hebt voor zo'n service! ~15 mensen (afhankelijk van hoeveel jullie ervoor over hebben) is waarschijnlijk al voldoende om de apparatuur aan te schaffen.

Ik heb wel interesse maar is erg prijsgebonden, eigenlijk zouden de labs dit moeten doen, gewoon van elke batch een test.
tja wat ik ervoor over zou hebben, niet meer geld iig dan me kuur kost.

Tja eigenlijk merk je wel snel genoeg of je underdosed troep hebt of niet. En al helemaal als je overdosed shizzle hebt ivm een batchprobleempje :D

Een paar tientjes hooguit. Laten we zeggen max 50,- Maar echt nodig vind ik het niet eigenlijk.

Slechts 15 mensen nodig? Denk dat je zelf ook wel van een max van 50,- uitgegaan bent wat mensen ervoor over hebben.

Dus voor 750,- heb je geavanceerde lab apparatuur wat dit mogelijk maakt?

Goh? Me vaatwasser is nog duurder..

Persoonlijk heb ik het niet op labtesten, zo onbetrouwbaar als de neten. Spelen altijd belangen in mee, daarnaast kennen we je niet is dit je eerste post en zit je achter een dynamisch ip adres.

Ik weet het niet..maargoed ben sceptisch van aard misschien.

• Like
Waarderingen: MrJ
Goeie eerste post, lekker gratis kuurtjes regelen zo :d

Ik heb wel interesse maar is erg prijsgebonden, eigenlijk zouden de labs dit moeten doen, gewoon van elke batch een test.
tja wat ik ervoor over zou hebben, niet meer geld iig dan me kuur kost.
Dat is onbetrouwbaar, want de labs hebben er baat bij om zo'n test te faken.

Slechts 15 mensen nodig? Denk dat je zelf ook wel van een max van 50,- uitgegaan bent wat mensen ervoor over hebben.

Persoonlijk heb ik het niet op labtesten, zo onbetrouwbaar als de neten. Spelen altijd belangen in mee, daarnaast kennen we je niet is dit je eerste post en zit je achter een dynamisch ip adres.

Dit dus. Als ik hier geld in stop dan wil ik dat het zeer betrouwbaar is, en dat is alleen het geval bij een professioneel bedrijf, of wanneer een gerespecteerde DBBer het zou regelen.

@TZ, ik bedoel dat ze opsturen en betalen en de gegevens dan online komen, eerlijke bedrijven/labs zouden daar geen problemen mee moeten hebben lijkt me.
Maar ik begrijp je punt hoor.

@TZ, ik bedoel dat ze opsturen en betalen en de gegevens dan online komen, eerlijke bedrijven/labs zouden daar geen problemen mee moeten hebben lijkt me.
Maar ik begrijp je punt hoor.
Dan nog kunnen ze in hun sample extra AAS doen, zodat het lijkt alsof er genoeg in zit, terwijl de werkelijke batch ondergedoseerd is :). Een lab heeft er alles voor over om zoveel mogelijk klanten te werven en te behouden, en schuwt niets om dat voor elkaar te krijgen. AAS-labs zijn meestal verre weg van betrouwbaar. De mensen achter zo'n lab zijn criminelen he :p. Dat zijn meestal niet de meest betrouwbare personen.

Ja daar heb je idd helemaal gelijk in..

+1

Blijf gewoon bij een merk dat goed bekend staat. Dan heb je geen tests nodig. Alleen maar testos :)

Ik heb wat onderzoek gedaan en ik ben van plan een klein labje op te zetten voor het testen van anabolen. Dat omdat veel producten underdosed zijn en je zonder test niet weet wat je hebt, zeker omdat de markt zo semi-legaal is.

Laat het even weten als je interesse hebt en hoeveel je voor zo'n test over zou hebben. Post het als je op de interesselijst wil, dan laat ik het je weten als we klaar zijn om te gaan testen.

Je stuurt dan een minimale hoeveelheid van het product dat je gebruikt op (binnen nederland) en we e-mailen je de resultaten. We gaan dan precies vertellen hoeveel (+-10%) en welke werkzame stof er in zit (testosteron cyprionaat/enanthaat/trenbolone/masteron/etc).

Laat dus weten of je animo hebt voor zo'n service! ~15 mensen (afhankelijk van hoeveel jullie ervoor over hebben) is waarschijnlijk al voldoende om de apparatuur aan te schaffen.
Heb je ENIG idee hoe belachelijk duur die apparatuur is :roflol:? De prijs van degelijke apparaten voor chemische analyse loopt zelfs in de tonnen :roflol:

Goedkoop prulletje. Nu ben jij natuurlijk ook al veel geld kwijt aan al dat eten...

Zit net me vrouw te vertellen dat chemisch analytische apparatuur een schijntje kost vergeleken bij de vaatwassert die ze van mij gekregen heb. Damn...:mad:

Dus TS die achter een proxy zit verwacht dat wij allemaal 50euro in een envelopje doen en opsturen naar een vaag postbusnr?

Terug
Naar boven