dewalrus1918
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb wat onderzoek gedaan en ik ben van plan een klein labje op te zetten voor het testen van anabolen. Dat omdat veel producten underdosed zijn en je zonder test niet weet wat je hebt, zeker omdat de markt zo semi-legaal is.
Laat het even weten als je interesse hebt en hoeveel je voor zo'n test over zou hebben. Post het als je op de interesselijst wil, dan laat ik het je weten als we klaar zijn om te gaan testen.
Je stuurt dan een minimale hoeveelheid van het product dat je gebruikt op (binnen nederland) en we e-mailen je de resultaten. We gaan dan precies vertellen hoeveel (+-10%) en welke werkzame stof er in zit (testosteron cyprionaat/enanthaat/trenbolone/masteron/etc).
Laat dus weten of je animo hebt voor zo'n service! ~15 mensen (afhankelijk van hoeveel jullie ervoor over hebben) is waarschijnlijk al voldoende om de apparatuur aan te schaffen.
Laat het even weten als je interesse hebt en hoeveel je voor zo'n test over zou hebben. Post het als je op de interesselijst wil, dan laat ik het je weten als we klaar zijn om te gaan testen.
Je stuurt dan een minimale hoeveelheid van het product dat je gebruikt op (binnen nederland) en we e-mailen je de resultaten. We gaan dan precies vertellen hoeveel (+-10%) en welke werkzame stof er in zit (testosteron cyprionaat/enanthaat/trenbolone/masteron/etc).
Laat dus weten of je animo hebt voor zo'n service! ~15 mensen (afhankelijk van hoeveel jullie ervoor over hebben) is waarschijnlijk al voldoende om de apparatuur aan te schaffen.

. Een lab heeft er alles voor over om zoveel mogelijk klanten te werven en te behouden, en schuwt niets om dat voor elkaar te krijgen. AAS-labs zijn meestal verre weg van betrouwbaar. De mensen achter zo'n lab zijn criminelen he
. Dat zijn meestal niet de meest betrouwbare personen.
? De prijs van degelijke apparaten voor chemische analyse loopt zelfs in de tonnen