XXL Nutrition

Animo voor testen anabolen

• Topic Starter Topic Starter
Kortom:

- je weet nog niet precies hoeveel zo'n machine kost, een specifiek model heb je niet voor ogen (laat staan hoe zo'n ding werkt);
- je wil meer verdienen dan de afschrijving kost, maar daarbij vergeet je dat er dus minimaal twee mensen zijn die misschien ook wat aan het risico willen verdienen (lees: verloning aan minimaal twee man);
- er is maar één gekwalificeerd persoon, namelijk "de labrat". Mochten jullie ruzie krijgen is de persoon met de meeste kennis weg en heb je geen vervanger;
- en dan komt de mooiste nog: jullie hebben de wet goed in beeld, maar "tips zijn altijd welkom".

Ik hoop dat je begrijpt dat dit op mij overkomt als een halfbakken idee dat geboren is tijdens een biertje in de nachtelijke uurtjes, jullie zelf geen geld hebben om te investeren (of misschien nog erger: geen geld willen investeren) in dergelijke apparatuur en dus zelf ook totaal geen risico lopen aan deze "onderneming". Mijns inziens klinkt het alsof jullie weinig vertrouwen in het slagen van dit plan hebben en anders is het een regelrechte oplichtingspraktijk.

//negged

Als het zo klinkt heb ik verkeerd gecommuniceerd. Mijn excuses daarvoor.

- We zijn flink op zoek en hebben onderhand een pomp bestelt. Is het technische echt interessant voor klanten?
- Als we alleen de machine verdienen aan dit ene project vind ik dat ook mooi. Alles wat erbij komt is loon. Of dacht je dat we mensen arbeidscontracten aan gaan bieden? ;)
- We zijn ons bewust van bijvoorbeeld de geneesmiddelenwet. Iemand melde echter dat we een vergunning nodig hadden voor het testen van geneesmiddelen, dat was vervelend geweest. Dat bleek gelukkig alleen nodig te zijn als je tests wil doen voor apotheken en andere "officiële" instanties. Dat soort tips zouden echter wel waardevol kunnen zijn, en zijn dus welkom. Alleen liever niet in dit thread, omdat dit thread over animo gaat. (uitstaande vraag: zou de douane pakketjes onderscheppen die aan ons bestemd zijn? We verwachten nu "af en toe tot zelden, ook al is het niet illegaal".)

Als je verder nog vragen hebt sta ik je graag te woord. Nodeloos pessimisme heeft weinig zin, maar als je dat graag wilt spuien kan ik je niet stoppen.

Fietspomp? Balpomp? Arnoldpomp?

Tuurlijk is het technische interessant: is toch juist het hele punt HOE er getest wordt (met welke apparatuur, welke ref.).

waarom sluit je niet een lening af, betaald dat ding, en om mensen zeker te stellen gewoon een paar van de gasten hier vragen om te komen kijken hoe je de flessen test. als de grote jongens hier zien hoe nijs en betrouwbaar je die tests doet, ga je van zelf klanten krijgen en heb je binnen no-time een grote naam. net als docter de Ronde maar dan anders. En dit is geen grap post ben echt serieus. wil je echt helpen iets te bereiken in de AAS wereld, en iedereen staat je tegen en vertrouwt je niet, zorg ervoor dat je de vertrouwen wint ;)

waarom sluit je niet een lening af, betaald dat ding, en om mensen zeker te stellen gewoon een paar van de gasten hier vragen om te komen kijken hoe je de flessen test. als de grote jongens hier zien hoe nijs en betrouwbaar je die tests doet, ga je van zelf klanten krijgen en heb je binnen no-time een grote naam. net als docter de Ronde maar dan anders. En dit is geen grap post ben echt serieus. wil je echt helpen iets te bereiken in de AAS wereld, en iedereen staat je tegen en vertrouwt je niet, zorg ervoor dat je de vertrouwen wint ;)

Hehe ff 100 000 eurie lenen voor een apparaat en dan maar hopen dat je klanten trekt.. :P Ken minder risicovolle dingen.

Hehe ff 100 000 eurie lenen voor een apparaat en dan maar hopen dat je klanten trekt.. :P Ken minder risicovolle dingen.

En dan moet je ook wel wat anders gaan testen naast AAS, want anders ga je die 100K never nooit niet terugverdienen natuurlijk!

Als het zo klinkt heb ik verkeerd gecommuniceerd. Mijn excuses daarvoor.

- We zijn flink op zoek en hebben onderhand een pomp bestelt. Is het technische echt interessant voor klanten?
- Als we alleen de machine verdienen aan dit ene project vind ik dat ook mooi. Alles wat erbij komt is loon. Of dacht je dat we mensen arbeidscontracten aan gaan bieden? ;)
- We zijn ons bewust van bijvoorbeeld de geneesmiddelenwet. Iemand melde echter dat we een vergunning nodig hadden voor het testen van geneesmiddelen, dat was vervelend geweest. Dat bleek gelukkig alleen nodig te zijn als je tests wil doen voor apotheken en andere "officiële" instanties. Dat soort tips zouden echter wel waardevol kunnen zijn, en zijn dus welkom. Alleen liever niet in dit thread, omdat dit thread over animo gaat. (uitstaande vraag: zou de douane pakketjes onderscheppen die aan ons bestemd zijn? We verwachten nu "af en toe tot zelden, ook al is het niet illegaal".)

Als je verder nog vragen hebt sta ik je graag te woord. Nodeloos pessimisme heeft weinig zin, maar als je dat graag wilt spuien kan ik je niet stoppen.
Het technische is zeker interessant voor klanten. Vergeet niet dat je in het illegale circuit zit op, wat dat betreft. Hoewel je technisch gezien niet strafbaar bent, zit je wel in de cirkel. De spullen van de "klant" zijn niet alleen aan een hoog risico onderworpen, dat zijn ze zelf ook. Daarom is het zeker interessant hoe de techniek werkt en hoe jullie daarmee om kunnen gaan. Feit dat je zelf aangeeft dat jullie één écht gekwalificeerde medewerker hebben zegt al genoeg over het risico van jullie eigen "onderneming", laat staan die van jullie "klanten" als gevolg daarvan (bovenop het eigen risico).

Ik dacht inderdaad niet dat jullie arbeidscontracten aan gingen bieden en ik heb het idee dat je zo'n (in mijn optiek) achterlijke vraagt stelt om het balletje maar weer naar mij te spelen, zodat je zelf geen verantwoording af hoeft te leggen. Voor dat handjevol leden dat daadwerkelijk gear toe zou sturen, hoef je geen personeel te hebben, d'oh.

Natuurlijk onderschept de douane de post als die aan jullie bestemd is en dat doen ze bij iedereen. De kans dat ze het spul vorderen bij controle is heel groot, tenzij jullie een echte onderneming op gaan richten. Dan kom je er makkelijker onderdoor aangezien geneesmiddelen jullie vakgebied is en ook de drijfveer van de onderneming. Als je daadwerkelijk, volgens het officiële circuit, een onderneming opricht en deelneemt aan het economische verkeer, kan je uitleggen waarom jullie dergelijke stoffen toegestuurd krijgen. 't Wordt een lastig verhaal op het moment dat je uit moet leggen waarom en naar wie je het spul stuurt. Dan zal je snel gezien worden als een openlijke distributeur (en mogelijk zelfs handelaar als ze je echt willen naaien - afhankelijk van de hoeveelheid die je op dat moment binnen hebt) van AAS. Hallo strafblad, doei bewoonde wereld.

Kortom, ik ben zeker niet pessimistisch, ik heb alleen een reëel beeld van jullie plan in de economische en juridische context. Zoals gezegd zijn die apparaten niet goedkoop en jullie financieren dat niet met een paar tientjes de man, ook niet met hulp van de mensen hier. Ik blijf erbij dat jullie makkelijk AAS willen scoren of gewoon totaal niet weten waar jullie mee bezig zijn (of in ieder geval geen idee hebben van de werkelijke risico's en gevolgen van jullie plan).

Terug
Naar boven