ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.370
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hollywood verliest icoon: acteur Michael Madsen (67), bekend van ‘Kill Bill’ en ‘Reservoir Dogs’, overleden
![]()
Hollywood verliest icoon: acteur Michael Madsen (67), bekend van ‘Kill Bill’ en ‘Reservoir Dogs’, overleden
De Amerikaanse acteur Michael Madsen is overleden op 67-jarige leeftijd. Hij was bekend om zijn rollen in de populaire thrillers ‘Kill Bill: Vol. 2’ en ‘Reservoir Dogs’ van regisseur Quentin Tarantino.www.hln.be

Ik was meer fan van Onslow, dat personage was toch wel een voorbeeld voor mij in die tijd !!!
Voor mij was dat ook wel een voorbeeld, zo wil ik echt niet eindigenIk was meer fan van Onslow, dat personage was toch wel een voorbeeld voor mij in die tijd !!!

Ik ben al veel ouder dan Onslow in die serie ondertussen denk ikVoor mij was dat ook wel een voorbeeld, zo wil ik echt niet eindigen
![]()
Dan is het toch nog goed gekomen met jeIk ben al veel ouder dan Onslow in die serie ondertussen denk ik

Nou, DAT is interessante info. Toen was een poster inderdaad een work of art. Thanks!Hij was onderandere bekend van de filmposters zoals:
Star wars, Indiana Jones, Jaws, Hook, The Thing, Back to the future, Harry Potter om er een paar optenoemen
Inderdaad, de boze baronDeze is gisteren overleden...
![]()
Acteur Paul van Gorcum (91) overleden, de 'baron' in Bassie en Adriaan
Van Gorcum was ook een veelgevraagd stemacteur.nos.nl
Wie is er niet groot mee geworden met deze boef? Drommels, drommels en nog eens drommels!!

En de stem van Gargamel.
Ook? Cool!