Fitness Seller

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

hersendood


Axl blaast hem hier weg
 
Petty blies nooit iemand weg, veel rustiger en meer laid back on en off stage. Petty was (is?) ook geen absolute topzanger maar vooral een hele goede muzikant en één van de beste songwriters ter wereld, imo right up there met mannen als Dylan, Young en Springsteen.
 
Nu wel definitief
 
het enige nummer dat ik echt goed vind van hem :


vond het maar een rare snuiter, had wat weg van een slome hippie, nooit goed wakker

zal 'm niet missen :D
 
het enige nummer dat ik echt goed vind van hem :


vond het maar een rare snuiter, had wat weg van een slome hippie, nooit goed wakker

zal 'm niet missen :D

Dat imago maakte 'm anders dan de rest maar daarom niet minder imo. Kon dat minder extravagante altijd wel goed waarderen. Laat de muziek maar spreken, en niet het uiterlijk of de show.
Over smaakt valt niet te twisten verder.
 
Straatcamerabaas.

'Frankie Goes To Heaven'
Hallo, Dit is dan mijn laatste video die ik op mijn YouTube kanaal Frank Buis/RoyalPress Amsterdam plaats. Ik heb de laatste 4 jaar zoveel ellendige tijden door gemaakt sinds mijn Aorta scheurde 6 november 2013.

De laatste 2 jaar is een grote hel van onmenselijke pijn pijn en nog eens pijn. Ik heb veel pech gehad doordat mijn huisarts alles altijd maar afdeed met probeer dit pilletje maar es, Morfine, Temazepam Tramadol ect. ect. in plaats van goede onderzoeken in een ziekenhuis. Deze medicijnen hebben mijn lichaam totaal verwoest.

Ik kon al bijna 4 jaar niet op mijn rug of op mijn buik liggen en zitten op een stoel was ook al niet te harden! Dus een ritje op mijn scootmobiel was ook geen pretje. Dan ook nog al ruim 7 jaar een oorsuiz waar je ook af en toe gek van werd. 4 jaar slecht slapen. Ook al die tijd een flinke maagstoornis gehad waardoor ik moeilijk kon poepen, elke dag 3 poeders slikken om toch te kunnen ontlasten..Dan nog een navelbreuk en trombose erbij, nee het leven was voor mij geen pretje meer, het was een GROTE hel!

Als ik bij mijn huisartsen Ietje Van D. en Erik V. van gezondheidscentrum Staatsliedenbuurt om Euthanasie vroeg zei ze dan moet je maar naar de Levenseinde kliniek gaan met een wachtlijst van een halfjaar. Om nog een half jaar te wachten op Euthanasie no way dat onwaardige lijden kan je een mens niet aandoen!
 
Eberhard vd Laan.
 
NOS is wel de weg kwijt. Van de week al 'de witte man' nu plaatst de redactie dit als nieuwsbericht.

aM7LO2Hl.jpg


Geen persoonlijk emo bericht nee een nieuwsbericht van de meest kostbare nieuwsorganisatie van NL, de NOS.
 
Ik kan er geen traan om laten. Wel aardige man verder hoor.
 
Hij is nu een sterretje aan de hemel. :)
 
Back
Naar boven