XXL Nutrition

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

Vorige week zijn last opgeleverde film (The Angriest man in Brooklyn) nog gezien. Was overigens niet al te best en Williams zag er zelf verre van fit uit.

Aantal memorabele films gemaakt maar zoals zoveel acteurs helaas ook een hele reeks aan rommel die het aanzien amper waard is.

R.I.P.
 
Vorige week zijn last opgeleverde film (The Angriest man in Brooklyn) nog gezien. Was overigens niet al te best en Williams zag er zelf verre van fit uit.

Aantal memorabele films gemaakt maar zoals zoveel acteurs helaas ook een hele reeks aan rommel die het aanzien amper waard is.

R.I.P.

Welke vond je goed? Mrs. Doubtfire zeker.
 
Welke vond je goed? Mrs. Doubtfire zeker.

:roflol: Wat een rommel was dat, net zoals troep als Jack, Father's Day, Toys en meer van die schijtlollige films.

Zijn beste rollen waren o.a. in One Hour Photo en Insomnia waar hij een creep speelde. Verder natuurlijk Good Morning Vietnam, Awakenings, Good Will Hunting en The World According to Garp.
 
:roflol: Wat een rommel was dat, net zoals troep als Jack, Father's Day, Toys en meer van die schijtlollige films.

Zijn beste rollen waren o.a. in One Hour Photo en Insomnia waar hij een creep speelde. Verder natuurlijk Good Morning Vietnam, Awakenings, Good Will Hunting en The World According to Garp.

En Bicentennial Man http://www.imdb.com/title/tt0182789/


Op NOS zeggen ze trouwens dat het wss zelfmoord is geweest.
 
RIP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eerlijk gezegd kon ik ook niet zo om z'n komische talenten lachen. Maar je ziet vaker bij comedians dat ze achter de schermen depressief zijn.

In dit interview uit 2010 vind ik hem er al niet zo vrolijk meer uitzien.

 
Overrated, alleen als hij zijn fratsen achterwege liet was hij goed.
 
Jammer, zeker zelfmoord. Is toch zo vaak snel gedaan met acteurs, te veel te snel.
 
qPV0WcU.gif
 
Zie je wel vaker bij mensen die aan de buitenkant altijd vrolijk zijn. Heb hem als acteur ook niet kunnen waarderen. R.I.P
 
Jeugdheld van Jumanji en Flubber.

rip
 

Wist niet dat hij zich verlaagde tot zulke vulgaire "humor", en dat van die coke had ik ook wel niet verwacht van hem. Zag hem als een brave, lieve man die probeerde grappig te zijn en dat soms ook echt was, zoals in Ms Doubtfire en zo. Duidelijk wel iemand met "te veel" gevoel, R.I.P.

In Bicentennial Man zag ik hem ook graag spelen btw, voor zover ik me kan herinneren.
 
Back
Naar boven