XXL Nutrition

Another One Bites the Dust...

Nog niet dood maar ik ga ervan uit dat hij het niet red.

IMG-20191010-WA0011.jpg

Is dat de linker of de rechter?

Stille wateren diepe gronden acteur

Mocht hem ook wel.

Hij zei veel zinnige dingen in de, op sommige vlakken, dubieuze documentaire The Soviet Story. Waar hij echter vandaan haalde dat de Gestapo werd getraind door de NKVD is me (vooralsnog) een mysterie.

1572274406517.png

Slaapwel Vlad :wave:

Heb nog ergens in een tabblad staan een handleiding hoe je je moet verweren als ze je gedwongen in een inrichting gooien

Mocht hem ook wel.

Hij zei veel zinnige dingen in de, op sommige vlakken, dubieuze documentaire The Soviet Story. Waar hij echter vandaan haalde dat de Gestapo werd getraind door de NKVD is me (vooralsnog) een mysterie.

Slaapwel Vlad :wave:
In de jaren 30.waren ze op sommige vlakken best vriendjes. Openlijk en clandestien. Volgens mij hielpen de nazi's nog met het ontwikkelen van tanks in de USSR.

In de jaren 30.waren ze op sommige vlakken best vriendjes. Openlijk en clandestien. Volgens mij hielpen de nazi's nog met het ontwikkelen van tanks in de USSR.
Net zoals na WWII (Schnez Organisation) begon het opzetten van verschillende clandestiene structuren voor een nieuw leger, inclusief herbewapening, uiteraard, quasi meteen.

Weimar en Moskou hadden hier, inderdaad, een bijzondere relatie in. Dat begon ongeveer, als ik me niet vergis, met het verdrag van Rapallo. Wat de Sovjet Unie en een pragmatisch rechts Duits regime samen hadden kunnen uitrichten blijft trouwens een leuke denkoefening.

Wat een verschrikkelijke periode, in de Russische geschiedenis, om geboren te worden. Al had Aleksandr Solzjenitsyn, en met hem miljoenen anderen, die het niet allemaal konden navertellen, veel meer te klagen.

Een groot tranendal de Russische geschiedenis.

Terug
Naar boven