MuscleMeat

Another One Bites the Dust...

Ik heb een boek van de geschiedenis van Oranje tot 1989. Was altijd meer onder de indruk van Rensenbrink dan van een bepaald andere iemand.

Kobe Bryant...wtf

Live news feed.

Werd er ook op gewezen. Dacht ook huh wtf.

Het kan verkeren.

Hoorde het net op de radio. Had ook een "wtf" momentje. :roflol:

83777902_10156567126046106_4537678358913220608_o.jpg

Uiteindelijk is het bovenal triest voor die jonge meid. Kobe heeft geleefd voor 100 mensen.

Lees maar één keer leaque mpv in 2008, dacht dat hij dat wel een keer of 5 was geweest zoals hier Ronaldo en Messi jaren de lijsten aanvoeren als beste spelers. Hoe goed was hij, kenners hier?

Laatste jaren was het volgens mij alleen maar zielig dat hij met de Lakers telkens onderaan eindigde.

NBA Hall of Famers Kareem Abdul-Jabbar, Oscar Robertson, Elgin Baylor, Julius Erving explain how Los Angeles Lakers legend Kobe Bryant's work ethic defines his greatness.

VT:

In this Kobe Bryant Interview, Patrick Bet-David asks about Laker days, mindset, Shaq, business and the untold stories.

Laatst bewerkt:
Kendrick Perkins' hilarious Kobe Bryant trash talk story

Laatst bewerkt:
Lees maar één keer leaque mpv in 2008, dacht dat hij dat wel een keer of 5 was geweest zoals hier Ronaldo en Messi jaren de lijsten aanvoeren als beste spelers. Hoe goed was hij, kenners hier?
amerikaanse sport is hype , ik volg basketbal al jaren niet meer maar hij heeft niet de status van Jordan

Gozer deed wel erg lang mee. Ik zat nog op de brugklas ofzo toen balde die al. Is al tig jaar terug. Toen was ie wel erg goed.

Was ook leuke tijd toen met Pippen, Barkley, Miller, Bryant etc.

Terug
Naar boven