- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Zoiets hoorde ik maar geen idee of het waar is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets hoorde ik maar geen idee of het waar is.
Yup.
Jaa, bizar...
Heb een jaar coaching van gehad en was m'n coach tijdens m'n eerste wedstrijd. Als ik nog eens kwam trainen sprak ik m nog altijd, even ouwehoeren. Supersympathieke topgast. Sinds corona niet meer langsgeweest. Heeft een zoontje en vriendin. Niet te bevatten.
Was een prima gozer. Geen idee of de geruchten van zelfmoord waar zijn maar ik kan het wel begrijpen. Ik volgde hem op instagram en toevallig twee weken geleden ontvolgd omdat hij tientallen corona complotten deelde per dag. Kan me goed voorstellen wanneer je twee gyms hebt je het niet meer ziet zitten door corona.
Klopt.Was een prima gozer. Geen idee of de geruchten van zelfmoord waar zijn maar ik kan het wel begrijpen. Ik volgde hem op instagram en toevallig twee weken geleden ontvolgd omdat hij tientallen corona complotten deelde per dag. Kan me goed voorstellen wanneer je twee gyms hebt je het niet meer ziet zitten door corona.
Ja je weet uiteraard nooit wat er in iemand z'n hoofd schuilt, je kan het voor de buiten wereld nog zo goed voor elkaar hebben.Klopt.
Al kan dat ook een gevolg zijn geweest, in plaats van de oorzaak.
Wel verschrikkelijk hoor, als je denkt dat iemand het aardig voor elkaar heeft.
Super sneu.
Inderdaad, dat corona complot gedoe was behoorlijk de bovenhand aan het voeren, was echt niet goed wat er allemaal langs kwam.Was een prima gozer. Geen idee of de geruchten van zelfmoord waar zijn maar ik kan het wel begrijpen. Ik volgde hem op instagram en toevallig twee weken geleden ontvolgd omdat hij tientallen corona complotten deelde per dag. Kan me goed voorstellen wanneer je twee gyms hebt je het niet meer ziet zitten door corona.