Antron Pippen, the eldest son of NBA star Scottie Pippen, has died aged 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Antron Pippen, the eldest son of NBA star Scottie Pippen, has died aged 33
damn son , dat zuigt
Verbaas mij geregeld over jouw kennis van Nederland.Oranje met Jan van Beveren, Willy van der Kuijlen & Willi Lippens... Dat had het Spanje van toen kunnen zijn.
![]()
![]()
![]()
Met dank aan Cruijff, De Kromme en IJzeren Rinus.
Wellicht had ik zo'n bericht normaal niet gepost. Alleen met The Last Dance (2020) in het achterhoofd vond ik het toch ietwat relevant. 🤷♂️
Dankjewel, @De Gezonde Roker.
Wellicht had ik zo'n bericht normaal niet gepost. Alleen met The Last Dance (2000) in het achterhoofd vond ik het niet irrelevant.
Dat klopt niet met de data.
Mooi![]()
VVD-prominent Hans van Baalen (60) overleden
Van Baalen was tussen 1999 en 2009 lid van de Tweede Kamer, daarna zat hij jaren in het Europees Parlement.nos.nl
Niet oud geworden
Omdat hij toen bij Verhofstadt op t Maidanplein stond vind je het fijn dat hij dood is?
Omdat hij met zijn oorloghitserij mede verantwoordelijk is voor de burgeroorlog en de daaruit voortkomende duizenden doden in Oekraïne ben ik blij dat hij dood is. Hopelijk is ie langzaam en pijnlijk gestorven.Omdat hij toen bij Verhofstadt op t Maidanplein stond vind je het fijn dat hij dood is?