XXL Nutrition

Another One Bites the Dust...

Bezoekers in dit topic

Rip Betty White.
 
Screenshot_20220107-174020_NOS Teletekst.jpg
 
Was echt mijn tv vader toen ik opgroeide. Hij was er altijd. Full House en American Funniest Home Videos. Was echt een schok toen ik hem stand up zag doen. Nooit iemand meegemaakt die zo anders is als acteur dan met stand up.
 

Echt zo'n goeie song, alles hieraan is zo goed, de compositie, de timing, de clip en wat een stem en performance had die man toch. Ik had altijd het idee dat er nog veel meer van die epische tophits voor 'm in hadden gezeten maar volgens mij moest hij na elk album drie jaar in retraite om een beetje bij te komen.

Larger than life figuur, letterlijk ook.
 
Echt zo'n goeie song, alles hieraan is zo goed, de compositie, de timing, de clip en wat een stem en performance had die man toch. Ik had altijd het idee dat er nog veel meer van die epische tophits voor 'm in hadden gezeten maar volgens mij moest hij na elk album drie jaar in retraite om een beetje bij te komen.

Larger than life figuur, letterlijk ook.
Nummer werd wel helemaal grijs gedraaid op mtv. Zoveel dat je er een hekel aan kreeg maar is zeker goed nummer. Knappe griet ook in de clip. Dacht dat al die meiden in die clips stand ins waren van de echte zangeressen.
 
Peter R. de Vries met Moszkowicz in 1987. Op Twitter noemt De Vries' zoon Royce Moszkowicxz de "juridische leermeester van mijn vader" ANP

Weer een flexer die mag typen bij de NOS?
 
Back
Naar boven