- Waardering
- 15.490
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte
Als je grief counseling wil ,dan heb ik wel een adresje voor je
Flabbergasted er van, nu moet ik zelf rijst kokenAls je grief counseling wil ,dan heb ik wel een adresje voor je

Ontkenning, woede, onderhandelen, depressie en aanvaarding. Zullen emoties zijn waar je mee te maken gaat krijgen komende weken. Veel sterkte.
Ken het gevoel , mijn panini maker ging stuk tijdens mijn laatste bulk . Voelde me verraden en triest tegelijkertijd
Huh? Ik leef nog.
Ben de hele dag al van de rel, ontregeltOntkenning, woede, onderhandelen, depressie en aanvaarding. Zullen emoties zijn waar je mee te maken gaat krijgen komende weken. Veel sterkte.
![]()
Je probeert te bouwen en te kunnen rekenen op je apparatuur en dan gebeurd er dit, voelt als een mes steek in je rug!Ken het gevoel , mijn panini maker ging stuk tijdens mijn laatste bulk . Voelde me verraden en triest tegelijkertijd
Heb er bulk ptss aan over gehouden 😂Je probeert te bouwen en te kunnen rekenen op je apparatuur en dan gebeurd er dit, voelt als een mes steek in je rug!