MuscleMeat

anti-e bij lichte kuur

dice

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

ik sta op het punt om te beginnen met mijn reeds eerder besproken kuurtje:

week 1 t/m 8: 200mg Deca
week 1 t/m 8: 250mg Test enth
week 11: 40 mg Nolva en 50mg Clomid
week 12 t/m 13: 20 mg Nolva en 50 mg Clomid

Stats: 1.78/ 12%BF/ 82 KG
(Eerste kuur)
Toch ben ik er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet een anti-e erbij zal stacken. Zat zelf te denken aan proviron of arimidex. Wil niet teveel vocht vasthouden (beetje is niet erg) en de kans op gyno zoveel mogelijk beperken.

Wat is jullie visie op anti-e gebruik bij lichte kuurtjes en wat is voor mij de beste optie?
Alvast bedankt!

Persoonlijk zou ik eerst aankijken hoe je lichaam op AAS reageerd. Denk niet dat een anti-e noodzaak zal zijn.

Wel natuurlijk Nolva bij de hand houden. :)

Kuurtje lijkt me prima. Ik vind een anti-e altijd de moeite waard als je met aromatiserende AAS werkt. Over de voordelen heb ik uitgebreid geschreven.
Het is wel zaak alles met mate te gebruiken en aan te passen aan je kuur.

Meer dan 0.5 mg arimidex om de dag (1x per 2 dagen) is dan ook niet nodig. Je zou zelf op .25 mg kunnen beginnen. Proviron is ook een optie maar niet zo effectief en bij een langere kuur duurder dan arimidex. Je zou op 25mg Proviron per dag kunnnen beginnen en wanneer nodig naar 50mg gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Is het ook verstandig om de arimidex door te laten lopen tot bijvoorbeeld week twaalf om hiermee te voorkomen dat het lichaam alsnog oestrogenen gaat aanmaken in de tijd tussen het einde van de kuur en het begin van de nakuur? Op deze manier zou een dubbele dosering van de nolva in de eerste week ook overbodig zijn en kan ik die gewoon op 20mg houden.

oh ja, en vanaf week 2 beginnen met anti-e of gewoon gelijk vanaf het begin.

dice zei:
Is het ook verstandig om de arimidex door te laten lopen tot bijvoorbeeld week twaalf om hiermee te voorkomen dat het lichaam alsnog oestrogenen gaat aanmaken in de tijd tussen het einde van de kuur en het begin van de nakuur? Op deze manier zou een dubbele dosering van de nolva in de eerste week ook overbodig zijn en kan ik die gewoon op 20mg houden.

oh ja, en vanaf week 2 beginnen met anti-e of gewoon gelijk vanaf het begin.

omdat er na je laatste injectie test/deca nog drie weken geleidelijk steroiden worden afgegeven vanuit het depot is het wel aan te raden om arimidex tot aan je nakuur door te nemen inderdaad, teneinde een rebound te voorkomen. al moet ik je eerlijk zeggen dat ik denk dat dagelijks 25 mg proviron zal volstaan in deze.

Terug
Naar boven