XXL Nutrition

anti-gyno kuurtje voor nakuur of later pas?

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik heb van mijn vorige kuur wat gyno overgehouden en dat wil ik graag reversen als ik klaar ben met mn kuur aangezien ik gains niet in de weg wil zitten.
Kan ik dat het (letro) beste doen na mijn laatste spuit enanthaat en dan mijn nakuur in gaan, of is het beter dat ik dat een andere keer doe?

Laatst bewerkt:
1 a 2 weken na je Test E 4 weken Nolvadex.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, dat is mijn vraag niet, ik heb hier een pak letro liggen en wil daarmee mijn gyno reversen.

Kan ik dat het beste net voor mijn nakuur doen of over een tijdje een keer ?

letro is veel te zwaar en is beter voor prolactine gereleteerde gyno

letro is veel te zwaar en is beter voor prolactine gereleteerde gyno

Ok dan lijkt het me juist beter dan ik letro pak want ik gebruik sinds vandaag weer tren ace en ik heb deze gyno ook sinds mijn vorige kuur die bestond uit prop/ace. Ik weet niet of dat nu nog mijn soort gyno definieert maar ik zit nu immers weer aan de tren dus mijn prolactine levels zullen weer gestegen zijn straks.

Je kan altijd wat Vit-B6 gebruiken, samen met aromasin. Letro zou ik als laatste keus houden..

Ik heb letro liggen, geen aromasin, geen zin om het te kopen ook (als ik het uberhaupt al kan krijgen). Dit is ook mijn laatste kuur de komende jaren dus het boeit me totaal niet of letro zwaar is, zolang mijn gyno maar zeker weten weg gaat (waar letro vrij garant voor staat).

goed op je omega iname letten dan komt het wel ok. Verdoet zwaar je cholesterol

Ik zou het erna doen..

ik heb al paar keer gelezen om 2 weken voor je kuur ermee te beginnen...
eerst dus 0.25gr letro 2 weken lang dan tijdens je kuur blijven doornemen.
na je kuur 4 weken lichte dosis nolva gebruiken.

wat heb je nu in feite gedaan, want je kuur zal al voorbij zijn?

Terug
Naar boven