Fitness Seller

Anti-islam betoging Den Haag mislukt

corazon

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Een demonstratie tegen de ’islamisering van Nederland’, die vanmiddag had moeten plaatsvinden op het Malieveld in Den Haag, is afgelast. Reden: er waren meer journalisten en politieagenten op komen dagen dan betogers. Slechts een handjevol activisten had zich opgesteld om in een tocht naar het Plein te trekken.
Organisator Martin van der Hulst, van Stop Islamisation Of Europe ([Link niet meer beschikbaar]), blies de demonstratie af toen bleek dat er slechts 25 mensen bereid waren mee te doen. Hij had gerekend op minstens 150 man.
In januari betoogde de groep nog op de Dam in Amsterdam. Ook toen viel de opkomst tegen met zo'n 40 betogers, waar op 300 was gerekend.

:roflol:

Waar waren de DBB'ers die altijd klagen over de ’islamisering van Nederland’ :o

Is toch veiliger he, zo achter je toetsenbord :roflol:

Stillstrong bij de tags, hahahahaha mooie doga :roflol:

Geen kuffar taal gebruiken, please. Want als jij praat als hun en dezelfde kledij draagt als hun en eigenlijk gedraagt als hun, behoor jij tot hun soort en dat zijn kuffars.

Spiertje toch, wat een domme fouten dat je maakt.

ontopic: Wrsch vonden iedereen dat ganse anti-islam gedoe een beetje teveel van het goede. Laat de mannen even uitrusten en het laait weer wel op. :p

En dan gaan ze nog op het Koekamp staan ook i.p.v. het echte Malieveld. Daar hoort die tokkie van een Monique van der Hulst van de SIOE ook wel thuis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Proleten die ons gaan vertellen wat er mis is met Nederland :roflol:

En dan gaan ze nog op het Koekamp staan ook i.p.v. het echte Malieveld. Daar hoort die tokkie van een Monique van der Hulst van de SIOE ook wel thuis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Proleten die ons gaan vertellen wat er mis is met Nederland :roflol:

Wat verwacht je anders met die agressieve tegenreacties van de moslims. Voor hetzelfde geld filmen ze je en kom j op TV, kom je trg thuis en staan daar 10 man je op te wachten.

Dan argumenteer ik ook liever veilig vanachter men PC(tot dat ik genoeg getraint heb om een paar man tegelijk aan te kunnen :D)

Wat verwacht je anders met die agressieve tegenreacties van de moslims. Voor hetzelfde geld filmen ze je en kom j op TV, kom je trg thuis en staan daar 10 man je op te wachten.

Dan argumenteer ik ook liever veilig vanachter men PC(tot dat ik genoeg getraint heb om een paar man tegelijk aan te kunnen :D)
Ach, je gaat gewoon samen met Arnoldfan.

"Hey, ik jou op teefee gesien. Jij rasjiest zijn!!"

Kennelijk snap je er nog steeds niets van, maar ga de moeite ook niet nemen nu uitleg te geven.

Bubblegum ?

sugarfree%20bubblegum.jpg

Sorry dat wij niet zo kansloos zijn als jullie linkse boomknuffelaars om iets zinloos als een betoging te gebruiken om dit reëel gevaar te stoppen. Wij betogen wel via het stemhokje, kijken wie van jullie er dan nog lacht en owned zal zijn :evil:

Ik heb trouwens niets tegen SIOE, maar geloof gewoon persoonlijk niet in kleinschalige betogingen, ik sta wél achter hun ideeën.

Voor die paar man ga ik er niet naartoe, als er nou 100 duizenden mensen op afkwamen maar daar zijn ze allemaal te angstig voor.

Terug
Naar boven