XXL Nutrition

Anti-islam betoging Den Haag mislukt

Sorry dat wij niet zo kansloos zijn als jullie linkse boomknuffelaars om iets zinloos als een betoging te gebruiken om dit reëel gevaar te stoppen. Wij betogen wel via het stemhokje, kijken wie van jullie er dan nog lacht en owned zal zijn :evil:

Ik heb trouwens niets tegen SIOE, maar geloof gewoon persoonlijk niet in kleinschalige betogingen, ik sta wél achter hun ideeën.

;)

Sorry dat wij niet zo kansloos zijn als jullie linkse boomknuffelaars om iets zinloos als een betoging te gebruiken om dit reëel gevaar te stoppen. Wij betogen wel via het stemhokje, kijken wie van jullie er dan nog lacht en owned zal zijn :evil:

Ik heb trouwens niets tegen SIOE, maar geloof gewoon persoonlijk niet in kleinschalige betogingen, ik sta wél achter hun ideeën.

Alsof iedereen die links georienteerd is meeloopt in betogingen. Vind zelf betogen ook zinloos en mij zal je nooit zien met een spanbord of meelopen in een betoging. Heb wel wat beters te doen.

Wilders stemmertjes....angstige plebjes

de strijders voor onze cultuur en beschaving :roflol: :roflol:

Daarvoor moeten we op jullie left wing hippies natuurlijk helemaal niet rekenen. Jullie zouden nog liever je land verkopen voor een zakje weed, dan ervoor te vechten, als je de kans kreeg :barf:
Ach, Builder B is waarschijnlijk een grote fan van den Uil, een man welke ons land bijna bankroet heeft gekregen.

Ik durf met zekerheid te stellen dat als jij de boeken nog moet lezen die ik al gelezen heb je de aankomende maanden zoet bent.

Maanden? Lol.
Maar goed, de tijd om bij te komen van alle stompzinnigheden in die boeken zou een veelvoud daarvan zijn...

Daarvoor moeten we op jullie left wing hippies natuurlijk helemaal niet rekenen. Jullie zouden nog liever je land verkopen voor een zakje weed, dan ervoor te vechten, als je de kans kreeg :barf:

Mijn 'gevecht' voor beschaving en cultuur vind op andere vlakken plaats. Dwaas.

Ach, Builder B is waarschijnlijk een grote fan van den Uil, een man welke ons land bijna bankroet heeft gekregen.

Nee, builderB is zelfs niet erg op de hoogte van de verhandelingen van den Uyl. BuilderB is veel meer geinteresseerd in het lot van hulpbehoevende ouderen in onze samenlveing. BuilderB heeft niet de neiging om in het verleden te blijven hangen, in een melancholische wolk van beklag, negativiteit, Germaanse goden en 'Blut und Boden'. Dwaas.

En dan gaan ze nog op het Koekamp staan ook i.p.v. het echte Malieveld. Daar hoort die tokkie van een Monique van der Hulst van de SIOE ook wel thuis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Proleten die ons gaan vertellen wat er mis is met Nederland :roflol:

haha ja was laatst ook aanwezig bij een debat op tv.
het is maar wie je als representatie wilt neerzetten :D

offtopic :Rechtse leugens, ook al blijft het wel grappig. Den Uyl had totaal de wind niet in de rug maar liet de staatsschuld amper of niet oplopen. Daar waar van Agt en later Lubbers de staatsschuld lieten oplopen tot ongekende hoogten. Maar goed dan kan rechts weer brullen dat de 4 jaar den Uyl zoveel ellende veroorzaakten dat er 12 jaar rechts voor nodig was om de puinhopen op te ruimen. Dream on.

offtopic :Rechtse leugens, ook al blijft het wel grappig. Den Uyl had totaal de wind niet in de rug maar liet de staatsschuld amper of niet oplopen. Daar waar van Agt en later Lubbers de staatsschuld lieten oplopen tot ongekende hoogten. Maar goed dan kan rechts weer brullen dat de 4 jaar den Uyl zoveel ellende veroorzaakten dat er 12 jaar rechts voor nodig was om de puinhopen op te ruimen. Dream on.

Lol :D

De meeste konden niet gaan omdat ze moesten werken misschien
kan niet gezegd worden van een anti christelijke betoging. loopt het der probably vol ;)

grapje é

Terug
Naar boven