Fitness Seller

Antibiotica + AAS

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.518
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beesten,

Ik zit met een klein vraagje. Ik zit nu in mijn 4e week van mijn kuur en ben net terug van de dokter. Heb een stevige keelontsteking en moet een dikke week claritromycine nemen en voor de pijn dafalgan met codeïne (krijg anders niks door mijn keel van de pijn). Nu had ik gevraagd of dat zou kunnen aangezien ik al vier weken bezig ben met kuren en nu niet wil stoppen, het resultaat begint net te komen :p De dokter zei zelf dat ze het niet echt zeker wist, maar dat het normaal geen probleem zou mogen zijn. Is er iemand van jullie die dit toevallig kan bevestigen, of toch ook nog eens langs een andere dokter gaan/bellen voor alle zekerheid?

Kuurschema:
wk1-6 test/primo 250/200 (e5d)
wk 7-10 test/primo 500/200 (e5d)
wk12-15 nolva 20mg pd

Grtz Polotraxx

Van wat ik hier ooit heb gelezen zal het wel wat meer stress op je lever brengen, maar of het je gains echt enorm gaat tegenhouden weet ik niet zeker. Het is echter wel nooit leuk :p

Gaat je lever waarschijnlijk niet echt leuk vinden. Ik heb ook verhoogde leverwaardes gehad van waarschijnlijk antibiotica wat nog in mn li haam zat en AAS.

Je lever zal nog ff wat harder moeten werken.

Geen probleem.
Heb ook al amoxicilline genomen met test/primo.
Tik es drug interaction in op google en zoeken maar...

• Topic Starter Topic Starter
Gaat je lever waarschijnlijk niet echt leuk vinden. Ik heb ook verhoogde leverwaardes gehad van waarschijnlijk antibiotica wat nog in mn li haam zat en AAS.

Je lever zal nog ff wat harder moeten werken.

Ik heb wel geluk dat ik nogal een goede lever heb (denk ik). Twee jaar terug ook eens iets voorgehad waardoor ik een langere periode antibiotica moest nemen. Na 6 weken antibiotica moest ik verplicht mijn leverwaardes laten checken (2weken na de antibioticakuur), deze waren allemaal perfect in orde. Aangezien ik ook nogal gezond leef en nog vrij jong ben, denk ik niet dat er blijvende schade zal zijn. Het zijn geen 17aa-steroiden dus qua levertoxiciteit valt de kuur ook mee. Ik denk hooguit iets meer afwijkende waarden dan wanneer er enkel gekuurd werd. Denk persoonlijk dat het wel meevalt maar ik wou graag andere meningen horen, mijn gevoel is niet het per sé het juiste :)

Ik heb wel geluk dat ik nogal een goede lever heb (denk ik). Twee jaar terug ook eens iets voorgehad waardoor ik een langere periode antibiotica moest nemen. Na 6 weken antibiotica moest ik verplicht mijn leverwaardes laten checken (2weken na de antibioticakuur), deze waren allemaal perfect in orde. Aangezien ik ook nogal gezond leef en nog vrij jong ben, denk ik niet dat er blijvende schade zal zijn. Het zijn geen 17aa-steroiden dus qua levertoxiciteit valt de kuur ook mee. Ik denk hooguit iets meer afwijkende waarden dan wanneer er enkel gekuurd werd. Denk persoonlijk dat het wel meevalt maar ik wou graag andere meningen horen, mijn gevoel is niet het per sé het juiste :)

Ik heb een topic lopen over mn leverwaardes. Is niet hetzelfde geval als bij jou, maar wel verhoogde waardes ook na antibiotica en daardoor verder in de onderzoeksmolen naar mijn lever. Ik kuur ook met tren wellicht is dat het verschil.

Ik heb een topic lopen over mn leverwaardes. Is niet hetzelfde geval als bij jou, maar wel verhoogde waardes ook na antibiotica en daardoor verder in de onderzoeksmolen naar mijn lever. Ik kuur ook met tren wellicht is dat het verschil.
voor zover ik weet is tren idd meer nefast voor je lichaam dan test+primo. Ik zit namelijk ook op relatief lage doseringen en ook maar 10weken.
Ik laat 2maand na mijn nakuur toch mijn waardes nakijken, dan zal ik het wel zien :)

Geen probleem. no worries. Wellicht ff iets langer door kuren omdat je toch een weekje terugval hebt.

Geen probleem. no worries. Wellicht ff iets langer door kuren omdat je toch een weekje terugval hebt.
kan niet echt langer kuren, ik kuur tot mn vials leeg zijn (wat ongeveer 10weken is) :p ga niet een extra vial test en primo halen voor 1week..
Achjah, weekend platte rust en goed eten en dinsdag vliegen we er terug in :D

Zou ook duurkuren. Met orals was het een ander verhaal geweest

Het is even offtopic maar zou je willen uitleggen waarom je in week 7 de testdosis verdubbelt?
Succes met je kuur iig!

Het is even offtopic maar zou je willen uitleggen waarom je in week 7 de testdosis verdubbelt?
Succes met je kuur iig!
Niet echt om een bepaalde reden, maar ik doe dit omdat op deze manier zodat mijn vials net op zijn na 10 weken :p

heb ik ook gedaan destijds toen ik een longontsteking had,
in combinatie met aas bracht wel hoge leverwaardes met zich mee,
probeer de orale steroïden te vermijden AUB.
Neem t.z.t. contact op met je huisarts dan wel dokter.

Terug
Naar boven