- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Beesten,
Ik zit met een klein vraagje. Ik zit nu in mijn 4e week van mijn kuur en ben net terug van de dokter. Heb een stevige keelontsteking en moet een dikke week claritromycine nemen en voor de pijn dafalgan met codeïne (krijg anders niks door mijn keel van de pijn). Nu had ik gevraagd of dat zou kunnen aangezien ik al vier weken bezig ben met kuren en nu niet wil stoppen, het resultaat begint net te komen
De dokter zei zelf dat ze het niet echt zeker wist, maar dat het normaal geen probleem zou mogen zijn. Is er iemand van jullie die dit toevallig kan bevestigen, of toch ook nog eens langs een andere dokter gaan/bellen voor alle zekerheid?
Kuurschema:
wk1-6 test/primo 250/200 (e5d)
wk 7-10 test/primo 500/200 (e5d)
wk12-15 nolva 20mg pd
Grtz Polotraxx
Ik zit met een klein vraagje. Ik zit nu in mijn 4e week van mijn kuur en ben net terug van de dokter. Heb een stevige keelontsteking en moet een dikke week claritromycine nemen en voor de pijn dafalgan met codeïne (krijg anders niks door mijn keel van de pijn). Nu had ik gevraagd of dat zou kunnen aangezien ik al vier weken bezig ben met kuren en nu niet wil stoppen, het resultaat begint net te komen
De dokter zei zelf dat ze het niet echt zeker wist, maar dat het normaal geen probleem zou mogen zijn. Is er iemand van jullie die dit toevallig kan bevestigen, of toch ook nog eens langs een andere dokter gaan/bellen voor alle zekerheid?Kuurschema:
wk1-6 test/primo 250/200 (e5d)
wk 7-10 test/primo 500/200 (e5d)
wk12-15 nolva 20mg pd
Grtz Polotraxx