XXL Nutrition

antibiotica

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb afentoe last van ontstoken zweetkliertjes onder mn oksel maar dat is zo weer weg met een antibiotica.
ik zit nu in de 5e week van een dianabol/deca kuur en heb weer last maar weet niet of het wel verstandig is om antibiotica bij mn kuur tenemen.
heeft iemand hier ervaring mee, ik heb geen zin om mn huisarts uit te leggen dat ik kuur.

waarom zou er geen antibiotica mogen genomen worden tijdens een steroidenkuur? wat denk je dat beroepsrenners doen als ze ziek worden? maar je arts zou het misschien wel beter weten zodat hij antibiotica kan voorschrijven dat niet te belastend is voor je lever. alhoewel. voor ontstoken kliertjes zul je maar een paar dagen antibiotica moeten nemen en de meeste antibiotica zijn niet echt belastend.

Mijn persoonlijke ervaring met Antibiotica tijdens kuren is slecht, simpelweg omdat het spul niet of nauwelijks werkt tijdens mijn kuren. In Spanje schrijft de dokter heel snel antibiotica voor en ik heb weleens AB geslikt tegen puisten en verkoudheid/griepverschijnselen.

Alleen met een driedubbele dosis bereikte ik nog iets, anders niet. Met alcohol en bijvoorbeeld slaapmiddelen precies hetzelfde, mijn lichaam werd imuun voor de spullen.

Terug
Naar boven