MuscleMeat

Antwerpen, rookverbod in snackbars door moslims afgedwongen

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Antwerpen, alcoholverbod in snackbars door moslims afgedwongen

Het stadsbestuur van Antwerpen heeft een meldpunt opgericht voor uitbaters van restaurants en snackbars in Borgerhout. Die zouden door moslimextremisten onder druk gezet worden om geen alcohol meer te serveren. De politie kan voorlopig niet optreden omdat de uitbaters geen klacht durven indienen. De stad hoopt met het meldpunt die drempel te verlagen.

Alcohol wordt door de Koran ten strengste verboden. Een aantal extreme Antwerpse moslims vindt daarom dat er geen bier, wijn of sterke drank geschonken mag worden in snackbars en eethuizen. Ze zetten de uitbaters onder druk om alcohol van de menukaarten te schrappen. Maar dat is tegen de Belgische wet, die zegt dat restaurants en eethuizen wél alcohol mogen serveren.

Schepen voor Middenstand, Robert Voorhamme (sp.a), heeft het meldpunt opgericht. "Het onder druk zetten van handelaars is ontoelaatbaar. Door zulke praktijken verminderen de exploitatiekansen van handelszaken, met sneller faillissementen en leegstand tot gevolg.", zegt Voorhamme. Uitbaters die onder druk gezet worden, kunnen bij het meldpunt terecht om anoniem problemen te signaleren.

Bron, lnm pagina...

Mooi zo, die multi culti wederzijdse uiting van respect voor cultuur. Jupiler: mannen weten waarom. En blijkbaar zijn moslims dus geen mannen :D

Laatst bewerkt:
de kogel voor zulke mensen

nuke!

nee serieus, da gaat er een beetje over
het is nog altijd belgische wet en geen mohammed wet hier in belgie

Daarom zijn godsdiensten in mijn ogen dus achterlijk, ongeacht of het nou de Islam, Christendom etc is

he snap ik het nou niet, rookverbod afgedwongen in titel en een verhaal over alcohol en bedreigingen???

ongelofelijk hoeveel keer we het deze week over allochtonen of de islam hebben gehad op dit forum!!:eek!:

Hm als die bedreigingen er daadwerkelijk zijn moeten die ook keihard aangepakt worden.

• Topic Starter Topic Starter
sorry, foutje van mij, gaat idd over alcohol, rookverbod is ondertussen al wel ff ingevoerd in BE.

• Topic Starter Topic Starter
wat shutter zegt.

Zegt misschien ook wel iets over de leden die hier zitten....

Of misschien geeft het de evolutie weer van de richting dewelke we opgaan... Geef toe, als niemand nooit problemen of ruzie zou gehad hebben met marokkanen dan hadden we dit probleem niet.

Ik leg nogmaals de link met chinezen en italianen...
Chinezen hebben ook een héél andere cultuur, maar zij dringen die ons toch niet op of wel?

Het zegt vooral iets over wat er speelt bij 'het volk'. Maar het wordt nu wel een beetje saai idd. Wat is er mis met Antillianen, joden of homo's bashen? :(

slaat natuurlijk nergens op

prima idee van die moslims!

Tsunami van islamisering. God i love saying that. Het rolt zo over je tong :D

Terug
Naar boven