Fitness Seller

Antwerpen, rookverbod in snackbars door moslims afgedwongen

ga slapen dan..

Tijd dat ik eens een flesje Jack Daniels ga legen in de moskee, miss krijg ik wel één van mijn bruine landgenoten zo ver om een glaasje mee te drinken :klink:

De joden hebben het gedaan!

Afmaken als varkens.

Achterlijke shit dit, ik zei het al eerder: extremisten buiten, mensen die zo'n absurde eisen stellen, in veel gevallen godsdienst extremisten, mogen terugkruipen waar ze vandaan komen. België is België, steek je Moslim wetten etc waar de zon niet schijnt, als het je niet aanstaat ga je maar terug naar die zandbak.

Beetje cru, maar tis laat en geen zin veel bullshit te typen om politiek correct te zijn.

Dit lijkt toch sterk op maffiapraktijken, alleen erger want niemand krijgt geld, je kan alleen blijkbaar bedreigt worden (wie weet met de dood). Ik geloof trouwens niet dat dat meldpunt veel gaat uithalen. Verklikken zal ook wel voor represailles zorgen. Die extremisten gewoon buitenkegelen, geen respect voor mensen die geen respect hebben voor de wetten van de staat.

Vrij veel Turken drinken ook aardig wat bier weg. Die lijken me het hier ook niet mee eens. Arabische mensen drinken de meesten niet. Alhoewel.....
Denk een vrij klein clubje die dit doet. Niet serieus nemen.
Islamitische snackbarhouders moeten het ook van hun drankomzet hebben toch.

Die moslims voelen hun hier goed thuis se , smijt al die zeveraars keer buite ???
Ze lope mentaal al ver achter, je moet eens in Gent lopen in de Sleepstraat.
Wat een niveau???
Nu dit nog :mad: Geef ze gewoon de kogel !!!:mad:
Ik word razend van hen, waar gaat dit naar toe ?????

Die moslims voelen hun hier goed thuis se , smijt al die zeveraars keer buite ???
Ze lope mentaal al ver achter, je moet eens in Gent lopen in de Sleepstraat.
Wat een niveau???
Nu dit nog :mad: Geef ze gewoon de kogel !!!:mad:
Ik word razend van hen, waar gaat dit naar toe ?????
sleepstraat zit vol met blanken die een goedkope en lekkere turkse pizza willen eten so?

Wie vreet er nou bij een turk in Belgie???????????????????????
Is belgie ergens goed in, maken jullie er geen gebruik van ??? ****ING VLAAMSE FRIETEN VRETEN VERDOMME!

wat een helden.

Een cafetariahouder bedreigen voor Allah. :roflol:

Terug
Naar boven