Fitness Seller

Antwerpenaren, moet de lange wapper er komen?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf het gezeik tegen die brug een beetje beu aan het worden, persoonlijk vind ik dat antwerpen wel zo'n modern project kan gebruiken.

nee want dan ben ik niet meer de enige met een lange wapper :(

nee idd al da gezaag, gewoon bouwen die brug

Ben wel niet van Antwerpen gewoon de foutjes eruit halen(verbindingswegen, sportpaleis?) en bouwen die handel.
Een echt goed alternatief is er toch nog niet uit de bus gekomen. (voor zover ik het gevolgd heb)

Wat is dit dan precies? Een brug voor het autoverkeer neem ik aan (snelweg?)? Zou deze dan midden in de stad gebouwd worden?

Bij mijn weten is niemand echt zeker van wat de juiste keuze is. Beiden hebben voor- en nadelen. Ik heb wel meer voordelen gelezen over de brug, maar op een niet-objectieve site, en over de tunnel heb ik nog weinig gelezen. Ik ben voorstander van goed onderzoek naar de beste keuze... de bevolking raadplegen is in dit geval niet zo nuttig, wat weet de gemiddelde Antwerpenaar nu van tunnels of bruggen?

gewoon bouwen. hoe langer ze er over gaan twijfelen en gaan treuzelen hoe meer het de belastingbetaler aan geld kost. ze hebben nu al een fortuin uitgegeven aan gewoon maar de plannen

Bij mijn weten is niemand echt zeker van wat de juiste keuze is. Beiden hebben voor- en nadelen. Ik heb wel meer voordelen gelezen over de brug, maar op een niet-objectieve site, en over de tunnel heb ik nog weinig gelezen. Ik ben voorstander van goed onderzoek naar de beste keuze... de bevolking raadplegen is in dit geval niet zo nuttig, wat weet de gemiddelde Antwerpenaar nu van tunnels of bruggen?

Het is idd waar dat de gewonen mens weinig weet over tunnels en bruggen, maar het is net goed dat er een referendum wordt gehouden hoor. Zo krijg je een direct beeld wat de gemiddelde Antwerpenaar als mening heeft en zo worden zwaardere conflicten vermeden...

Dit project is zo groot dat het niet in handen mag vallen van enkele beslissers omdat het een groot effect heeft op heel de stad Antwerpen...

Gewoon bouwen. Het is imo geen lelijke brug en volgens mij heeft het grootste deel van de antwerpenaren er niet eens last van?

Dit is mijns inziens gewoon geld verspillen hoor. België kennende zal die brug toch geen onderhoud krijgen... :D

Vind wel leuk uitzien

De antwerpennaren gaan kiezen voor een tunnel maar heb dit weekend gelezen dat er een 10 tal grote bedrijven dan in de weg zitten van een inrit/uitritten complex deze gaan dan bij de bouw moeten oprotten maar mogen na paar jaar wel terug komen :D (hou houw je het voor mogelijk) .
Plus het feit dat de tunnel onder grote petrochemise bedrijven gaat lopen en een paar hebben al laten verstaan dat dit onaanvaardbaar is wat ik voor de volle 100% kan begrijpen moet maar is iets misgaan in die tunnel ???.
Dus geef mij maar de brug ok voor sommige delen van de stad gaat dit een negatief effect geven maar weegt dit op tegen de economische schaden die een tunnel kan teweeg brengen ?

• Topic Starter Topic Starter
Laten we hopen dat er voor gestemd is...

Het is idd waar dat de gewonen mens weinig weet over tunnels en bruggen, maar het is net goed dat er een referendum wordt gehouden hoor. Zo krijg je een direct beeld wat de gemiddelde Antwerpenaar als mening heeft en zo worden zwaardere conflicten vermeden...

Dit project is zo groot dat het niet in handen mag vallen van enkele beslissers omdat het een groot effect heeft op heel de stad Antwerpen...
Conflicten heb je volgens mij altijd wel... maar als het nu nee is dan zit de Vlaamse regering met een groot probleem, ze hebben miljoenen belastinggeld uitgegeven aan het huidige project en dan moet heel het zaakje weer aangepast worden of ze moeten het plan gewoon in de vuilbak gooien. Ze hebben het eigenlijk van in begin fout aangepakt door de focussen op maar 1 mogelijkheid...

Conflicten heb je volgens mij altijd wel... maar als het nu nee is dan zit de Vlaamse regering met een groot probleem, ze hebben miljoenen belastinggeld uitgegeven aan het huidige project en dan moet heel het zaakje weer aangepast worden of ze moeten het plan gewoon in de vuilbak gooien. Ze hebben het eigenlijk van in begin fout aangepakt door de focussen op maar 1 mogelijkheid...

Die plannen zijn al verschrikkelijk lang bekend, ik heb al uitleg over die brug gezien jaren terug op de site van BAM. Dan moeten ze ook nu niet ineens allemaal gaan protesteren hoor:rolleyes:

Die plannen zijn al verschrikkelijk lang bekend, ik heb al uitleg over die brug gezien jaren terug op de site van BAM. Dan moeten ze ook nu niet ineens allemaal gaan protesteren hoor:rolleyes:
Begrijp je wel wat ik wil zeggen? Ze hadden van in begin meerdere opties moeten openlaten, ipv alles te vergokken op 1 keuze... Maar daar is het nu te laat voor, wie nu tegen stemt maakt het alleen maar erger.

Begrijp je wel wat ik wil zeggen? Ze hadden van in begin meerdere opties moeten openlaten, ipv alles te vergokken op 1 keuze... Maar daar is het nu te laat voor, wie nu tegen stemt maakt het alleen maar erger.

Ik snap wat je wil zeggen, maar toch vind ik dat al die ophef veel te laat is begonnen, de plannen waren al jaren bekend. Als er toen zoveel ophef was, dan kon men dan naar andere dingen gaan kijken.

Jullie hebben beiden een goed punt. ;)

Only here he...

Bwoa veel erger maakt dit het niet hoor... Het referendum is NIET bindend, wat betekend dat de regering gewoon de brug toch kan bouwen terwijl er een meer Nee-stemmen zijn dan Ja-stemmen...

Terug
Naar boven