Fitness Seller

AOW versus Hypotheekrenteaftrek - Geef hier je stem!

Peiling Peiling Wat moet er gebeuren als er echt knopen moeten worden doorgehakt

• Totaal stemmers
    24

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Stel, er is 1 van de 2 maatregelen noodzakelijk om het met z'n allen economisch te kunnen blijven bolwerken.

Kies jij:

Werken tot ons 67ste

of

Afschaffing van de hypotheekrenteaftrek

Barst los over dit hete hangijzer!

Ik heb er geen verstand van, maar ik stem voor een integratie stop, en uitzetting van criminele allochtonen:)

Werken natuurlijk, ben voor die tijd toch allang miljonair, dus maakt voor mij niks uit.

Werken tot ons 67e, dat doe ik toch niet (laat de rest het maar doen)....

Zal wel beiden worden. Dit jaar alleen al moet er voor 20 miljard worden bezuinigd.

Zal wel beiden worden. Dit jaar alleen al moet er voor 20 miljard worden bezuinigd.

En ondanks alle bezuiningingen die we van het kabinet moeten maken, vinden zij tog nog een gaatje om 140 000 immigranten het land in telaten (een record aantal) :rolleyes:

Maar wij moeten wel tot ons 67ste werken en hypotheekrente afschaffen en vergeet natuurlijk niet dat we ook nog ffe de ontwikkelings hulp moeten opschroeven voor de arme kindertjes in Afrika:rolleyes: fl**ker tog op man EIGEN VOLK EERST!

het volledig afschaffen van de hypotheekrente aftrek lijkt me niet haalbaar, volgens mij kan een bijzonder groot deel van de bevolking dan maandelijks niet meer rondkomen.

als hypotheekrente aftrek verdwijnt komt er denk ik alleen maar een grotere crisis, veel mensen kunne dan niet meer rondkomen,waaronder ikzelf:P ,maar ik kies voor tot mn 67e werken, vind het toch niet erg om te werken.

Laat die staatsschuld maar oplopen. Bezuinigingen zorgen er alleen maar voor dat de economie nog meer op slot slaat, r**ards.

Denk niet dat het slim is hypotheekrente aftrek ook af te schaffen. De huizenmarkt zit al op zn gat dacht ik zo.