Reacties hierboven.
Overrated, en is naar mijn mening het geld niet waard.
Ik wed dat jij nog nooit Apple gebruikt hebt, en indien toch, dat je in het beste geval er maar heel tijdelijk op gewerkt hebt. Je post heeft het typische kenmerk van een Windows gebruiker zonder ervaring met Mac/Apple. Ik herken ze van km ver.
Maar slimme marketing en arrogante zinnen doen het werk inderdaad. Week terug nog even gesproken met iemand die Manager is bij Apple, hij is uiteraard helemaal Apple minded. Maar toen ik zei over hun reclame, gaf die als excuus/tegenargument dat, dat de arrogantie is van Amerika en die zie je terug in nederland. Jammer maar helaas.
Weet je wat arrogant is? Praten over iets waar je heel weinig over weet en heel weinig, of geen ervaring mee hebt.
Genoeg dingen op hun posters of reclame gezien dat ik denk van, wat een gelul.
Tuurlijk, omdat je het niet begrijpt.
Deze zinnen bijvoorbeeld
Ik: Vraag hoezo, email bestaat al jaren. Alsof Apple email opnieuw heeft uitgevonden.
Hij: Nee, alleen het email programma is veranderd.
Opnieuw weet je duidelijk niet waarover je praat. Ze hebben de manier waarop berichten getoond worden volledig veranderd. Het ziet er nu veel meer uit als een echte discussie. 'Nieuwe dimensie' klopt gewoon als omschrijving als je de nieuwste WWDC gezien hebt, wat jij natuurlijk niet hebt gedaan.
Dat bestaat in Office al jaren.
Nee, wat Office doet komt niet eens in de buurt van wat Apple heeft bedacht. Maar om dat te begrijpen moet je beiden eerst getest hebben, dus niet louter baseren op een zinnetje.
Heel volwassen door Windows zwart te maken
LOL? Man je ziet spoken, ze zeggen niets over Windows. Command + s is een
Mac toetsencombinatie.
Zucht, iets wat al jaren bestaat is wederom zogenaamd opnieuw uitgevonden door Apple
Waar beweert Apple dat zoiets nog niet bestond? Het is gewoon nieuw op Mac en nu ook beschikbaar voor specifieke apps, en veel beter uitgevoerd dan hoe het vroeger was. Je kritiek slaat nergens op.
In de 250 zogenaamd 'nieuwe' functies kan ik er al zo enkele uitzoeken die al bestaan. Jep het is mooi en leuk, maar niet ze geld waard.
So what dat sommige functies in één of andere vorm al bestaan? Staat er ergens dat het
totaal nieuw is? Het is nieuw voor de Mac en geeft gebruikers opnieuw een betere ervaring.
Je zou beter eens kijken naar Windows, daar valt heel wat meer kritiek op te geven, en échte kritiek, geen flauwe argumenten zoals jij geeft.
Dat de verkoop stijgt, en dat de tevredenheid bij Apple gebruikers hoger ligt dan bij Windows gebruikers (onderzocht) bewijst zwart op wit dat het wel het geld waard is. Sterker nog, door de hoge tevredenheid, en duurzaamheid, is het méér zijn geld waard dan Windows of PC ooit kan zijn. Het probleem is dat mensen die op korte termijn denken, zich helaas blindstaren op de aankoopprijs.