Fitness Seller

Nieuws Apple behaalt ongekend hoge omzet en winst

Iphone 4 vindt ik dan wel weer vet, zag laatst op het strand iemand met zo IBook, kost 200euro en voor ieder boek moet je ook nog 15 euro dokken. Biebs bestaan nog heaaaaaaaa

iPad beste wat er is

als je 2x op home klikt en je verwijderd al die shit gaat batterij ook langer mee

of je laad em op

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 00:00 ----------

zeker jailbreake

Apple is de shit, great minds think alike Big-t Posted from my iphone 4,

NjjkM.jpg

itable is veel gruwlijker

2ldk1s9.jpg

Laatst bewerkt:
Heb een iTouch 3G 8GB en later ook een iPhone 4 aangeschaft, Mac is te duur voor me maar als het gebruiksgemak net zo goed is als op deze apparaten dan zou ik er zeker een kopen later. Vind het moeilijk onder woorden te brengen maar ik vind ze echt zeer 'handig' (die kleine dingetjes die het afmaken, overal is over nagedacht lijkt t wel).

Apple producten zijn zeker het geld waard :thumbup:

Misschien niet de beste prijs/kwaliteit omdat ze vrij duur zijn, maar zeker beste koop. Ze hebben wel hele hoge marges, maar dat ze jaar na jaar grotere winstcijfers boeken, zelfs in tijden van crisis geeft gewoon aan dat het niet overhyped is, maar gewoon een goed product. Een hype is na 2 jaar weer over.
In nog geen 2 jaar tijd is het aandeel gewoon 4,5 keer zoveel waard geworden. Jammer dat ik de tijd niet even kan terugzetten :D

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 02:50 ----------

En hun producten zijn zeker wel revolutionair.. Mediaspelers en smartphones van tegenwoordig zijn allemaal geinspireerd op Apple. Evenals de iPad. Als Apple daar niet mee gekomen was had niemand ooit van een tablet gehoord.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 02:52 ----------

Heb een iTouch 3G 8GB en later ook een iPhone 4 aangeschaft, Mac is te duur voor me maar als het gebruiksgemak net zo goed is als op deze apparaten dan zou ik er zeker een kopen later. Vind het moeilijk onder woorden te brengen maar ik vind ze echt zeer 'handig' (die kleine dingetjes die het afmaken, overal is over nagedacht lijkt t wel).
Precies.. Was echt een verademing toen ik mn iPhone had. Alles reageert gewoon zoals je wil dat het reageert. Handigheidjes die zo logisch lijken maar waar ik zelf in geen jaren op gekomen was. De paar kleine dingetjes die ik anders wil modify ik via mn jailbreak apps :)

Laatst bewerkt:
Ben toch aan het twijfelen voor een iphone. Normaal gebruik ik altijd nokia, maar ziet er toch handig uit.

Sinds mijn ipad ben ik ook compleet overtuigd, apple producten zijn gewoon de shit. Ja je betaald veel, maar je krijgt er gewoon een erg fijn product voor terug.

Zou het nog nut hebben om aandelen te kopen of is het beste nu wel geweest haha

Dat ligt eraan he, denk je dat de aandelen nog gaan stijgen?
Zo ja dan kan je kopen en dus later als de aandelen meer waard zijn geworden ze weer verkopen. Of een call-optie nemen waardoor je binnen een vastgestelde tijd, aandelen kan kopen voor de prijs wat op de optie staat. En daarna gelijk weer verkopen, of verkopen als ze nog verder gestegen zijn.

Denk je dat hij gaat dalen, dan kan je een putt-optie nemen waardoor je binnen een vastgestelde tijd, aandelen kan verkopen voor de prijs dat op de optie staat.

Laatst bewerkt:
Vind het persoonlijk een stuk beter en mooier werken.

Ik dacht in het begin ook alleen maar "mooi spul" en dat was ook een van de redenen dat ik een iPhone kocht. Nu heb ik er ook een MacBook Pro bij en raak ik al in paniek als ik er achter kom dat ik mijn telefoon niet bij me heb als ik ga zitten schijten:roflol:

Wat die aandelen betreft kan je beter even wachten tot er weer een bericht komt dat Jobs kanker heeft oid, kopen en vervolgens gokken dat hij er weer bovenop komt. Zou het in ieder geval nu niet kopen tegen de huidige koers.

Ze doen het keer op keer weer heel goed qua omzet (en winst). Maar niks voor mij Apple. :)

En toch dit:

Bijna helft smartphones draait nu op Android

PALO ALTO - Bijna de helft van de smartphones in de wereld draait op Android, het besturingssysteem van Google. Dat heeft onderzoeksbureau Canalys becijferd.

De smartphonemarkt groeide in het tweede kwartaal op jaarbasis met 73 procent, met meer dan 107,7 miljoen slimme mobieltjes die werden verscheept van de fabrikant naar de detailhandel.
In de 56 landen waar Canalys meet, draait 48 procent van de telefoons op Android. Sinds het vierde kwartaal van vorig jaar is het systeem van Google leidend.

Bron: Diverse fora & nieuws sites

• Topic Starter Topic Starter
Is normaal he, als zoveel merken het gebruiken. Zelfde als Windows dat ook op bijna alle PC merken draait.

En als je ziet hoe Steve destijds was begonnen, een prachtige marketing man!
Ken ff de titel niet van de film, maar het gaat over Bill Gates (microsoft) en Steve (apple) en hoe ze vanuit hun vroegere jaren hun imperium hadden opgebouwd.
Een echte aanrader.

Pirates of Silicon Valley
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_Silicon_Valley

Anyhow, heb mac altijd overgewaardeerd gevonden qua prijs/hardware.

Wil nu eigenlijk wel eens een mac proberen om te zien of het zijn geld waard is.

Maar ook het feit dat er veel software windows-only is houdt me op dat gebied nogal tegen ...

Edit:
Opgelet, geen bashing in dit topic, posts worden verwijderd!
Zou je dit ook posten als het over Microsoft ging? :p

Laatst bewerkt:
Is normaal he, als zoveel merken het gebruiken. Zelfde als Windows dat ook op bijna alle PC merken draait.

Wat wel zorgt voor een versplintering qua aanbod en onduidelijkheid bij de consument. Bij Apple weet je wat je koopt, bij Android kan je afgescheept worden met een tablet of telefoon die draait op een oudere versie van Android zonder de mogelijkheid om te upgraden.

Twijfel zelf nog steeds tussen een Android-tablet en de Ipad, maar maak pas een keuze als de Tegra 3 tablets er zijn. Als Apple daar een antwoord op heeft dan denk ik wel dat ik voor Apple kies.

Terug
Naar boven