Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Precies.. Was echt een verademing toen ik mn iPhone had. Alles reageert gewoon zoals je wil dat het reageert. Handigheidjes die zo logisch lijken maar waar ik zelf in geen jaren op gekomen was. De paar kleine dingetjes die ik anders wil modify ik via mn jailbreak appsHeb een iTouch 3G 8GB en later ook een iPhone 4 aangeschaft, Mac is te duur voor me maar als het gebruiksgemak net zo goed is als op deze apparaten dan zou ik er zeker een kopen later. Vind het moeilijk onder woorden te brengen maar ik vind ze echt zeer 'handig' (die kleine dingetjes die het afmaken, overal is over nagedacht lijkt t wel).

Zou het nog nut hebben om aandelen te kopen of is het beste nu wel geweest haha
Bijna helft smartphones draait nu op Android
PALO ALTO - Bijna de helft van de smartphones in de wereld draait op Android, het besturingssysteem van Google. Dat heeft onderzoeksbureau Canalys becijferd.
De smartphonemarkt groeide in het tweede kwartaal op jaarbasis met 73 procent, met meer dan 107,7 miljoen slimme mobieltjes die werden verscheept van de fabrikant naar de detailhandel.
In de 56 landen waar Canalys meet, draait 48 procent van de telefoons op Android. Sinds het vierde kwartaal van vorig jaar is het systeem van Google leidend.
Bron: Diverse fora & nieuws sites
En als je ziet hoe Steve destijds was begonnen, een prachtige marketing man!
Ken ff de titel niet van de film, maar het gaat over Bill Gates (microsoft) en Steve (apple) en hoe ze vanuit hun vroegere jaren hun imperium hadden opgebouwd.
Een echte aanrader.
Zou je dit ook posten als het over Microsoft ging?Opgelet, geen bashing in dit topic, posts worden verwijderd!

Is normaal he, als zoveel merken het gebruiken. Zelfde als Windows dat ook op bijna alle PC merken draait.