AndroidHealthClinic

Apple Ipod NEW

D-U-N-K

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hello peeps,

wat vinden we van de nieuwe Ipod 30 en 60 gig, kleurenscherm, 10 bij 6, voorzowel mp3's (7500 bij 30 gig) fotos en FILMS

Ik denk er over na om m te kopen. wat vinden jullie ervan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind 'm zelf lelijker dan z'n voorganger, de iPod 60 GB, die ik zelf in bezit heb. Ik bedoel, de verhoudingen zijn wat zoek. Films afspelen in het echt is als extratje toegevoegd, maar in de praktijk vraag ik me af of je dat ooit doet en of dat de diefstal niet erg vergroot. Plus: het vreet nog batterijen.

• Topic Starter Topic Starter
nou NEE

je laadt je Ipod OP dus het vreet geen batterijen, en hij kan max 14 uur, natuurlijk minder als je dik films kijkt maar hij gaat nog prima lang mee!!!

EN je kan in prima kwaliteit films kijken en ik ga dat ook zeker doen onderweg...

Dus sja daar gaat je mening

Ik heb laatst een iriver 20 gig gekocht en die vind ik toch wel vetter dan de Ipod. Sowieso is het plug&play principe gewoon veel relaxer dan dat gezeik met die **** itunes. En hij ziet er ook nog vette uit vind ik:

h10_20GB.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jah je kan er toch ook gewoon je eigen mp3 's opzetten... dus no problemo!

Euh, niet zo aangevallen? De batterij gaat veel sneller leeg bij gebruik van video's. Prima kwaliteit voor op een iPod inderdaad, maar als je ze op een gewoon scherm ziet stelt het teleur.

Het is mijn mening beste jongen, als de jouwe anders is dan kan dat. Je vraagt alleen naar mijn mening en die krijg je dan.

@Rob G: Bedoel je... plug and pray?

jorasho zei:
Euh, niet zo aangevallen? De batterij gaat veel sneller leeg bij gebruik van video's. Prima kwaliteit voor op een iPod inderdaad, maar als je ze op een gewoon scherm ziet stelt het teleur.

Het is mijn mening beste jongen, als de jouwe anders is dan kan dat. Je vraagt alleen naar mijn mening en die krijg je dan.

is goed hoor poepie... ik gaf gewoon tegenantwoord

jorasho zei:

Dat je hem gewoon aan elke willekeurige pc kan hangen met windows xp en mediaplayer en muziek op het ding kan knallen. Zonder dat je een speciaal programma hoeft te installeren (wat met ipod wel moet, wat ook nog eens alleen op 1 pc werkt). Dus ik kan het ding mee nemen en makkelijk bij andere muziek er op zetten en er af halen.

ja oke... ach Ipod speelt mp3's dus al te veel werk is het niet...

Poepie? :D

De ene computer heeft Media Player nodig, de andere iTunes, it's as simple as that. Er bestaan programma's om muziek beide kanten te kunnen transporteren, maar het is ook op deze manier gedaan omdat het auteursrechtelijk makkelijker is: anders zou je bij iedereen wat muziek kunnen vergaren en die naar je eigen computer weer kunnen downloaden.

Ja maar dat programma voor de ipod kun je maar op 1 pc installeren dus dat is gewoon onhandig.

jorasho zei:
anders zou je bij iedereen wat muziek kunnen vergaren en die naar je eigen computer weer kunnen downloaden.

Ja dat kan ook gewoon met een iriver, en dat is nou zo relaxed.

Edit: oke dan wel ipod joh.:P

Laatst bewerkt:
nee een ipod

Rob G zei:
Ja maar dat programma voor de ipod kun je maar op 1 pc installeren dus dat is gewoon onhandig.

Ja dat kan ook gewoon met een iriver, en dat is nou zo relaxed.

Ja, maar dat is dus om boven aangegeven redenen bij de iPod beperkt. Vroeger kon je in iTunes ook alle gesharede bibliotheken van alle mensen op internet bekijken... dat is ook beperkt naderhand.

wie gebruikt er nu nog een mp3speler die geen flac aankan? :rolleyes:

heb de iaudio x5 30gig, kan video afspelen en kan flac (lossless compressie :cool: ) aan + al de rest (radio/opnemen/foto's/...)

maareuh, op de iriver kan je geen films afspelen toch?

daarom ruled Ipod

60 GB? voor mij veeeeeeeel te veel
ik heb een van 128 en krijg die vaak genoeg niet eens vol.
kheb totaal aan muziek ook maar 1,5 gb dus 2 gb zal al meer als genoeg zijn.
En films kijk ik wel thuis met me vriendin op de bank en niet op zon klote schermpje

Ik vind het zen geld niet waard.

Maar als je dat zelf anders vindt niets mis mee :)

Sony Walkman is zwaar relaxed, lekker klein, 20gig. Belangrijkste voor mij is dat de batterij/accu 40 uur meegaat.

Terug
Naar boven