D-U-N-K
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D-U-N-K zei:ik heb m gekocht en geef m mezelf bij kerst...
we hebben geen kerstboom dus hij kan er niet onder...
hij is erg geil
(is een jongetjuh)
Is die accu zo rot ja?Rob G zei:Films kijken met die Ipod zal trouwens alleen fatsoenlijk gaan met korte films want de batterij doet het ongeveer 2 uur als je een film kijkt. Dus LOTR kijken zal er niet in zitten. Als je muziek luisterd mag je blij zijn als je een uur of 6 met de batterij kan doen, mits je de display niet aan hebt staan.

benchMarc zei:
Specificaties van de Apple iPod Photo 60 GBRob G zei:Batterij is het Benchie! Echte mp3 spelers hebben een accu, maar ipods hebben een batterij...
En die specificaties haal ik echt wel, dus van de Photo 60 GB! Display uit... euh? Kannie?benchMarc zei:Specificaties van de Apple iPod Photo 60 GB
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Speelduur audio 15 uur

Hoezo, dat display valt toch wel uit na 5sec (of wat je instelt) niet gebruiken?jorasho zei:En die specificaties haal ik echt wel, dus van de Photo 60 GB! Display uit... euh? Kannie?![]()
benchMarc zei:Hoezo, dat display valt toch wel uit na 5sec (of wat je instelt) niet gebruiken?