Fitness Seller

Apple Ipod NEW

• Topic Starter Topic Starter
das ook mooi, maar ipod biedt dus films en das chill, en al de muziek kan erop dus whheoeowkewkeke

Ik snap niet wat mensen in die Ipods zien. Er zijn veel betere, snellere en mooiere mediaplayers op de markt.

Net alsof je films wil kijken op zo'n klein frikandellenscherm? Ik ben ook benieuwd hoe dat geregeld is met beveiliging enzo, moet je zeker ook Imovies gaan kopen?

Waarom geilt iedereen op die domme Ipods. Ik heb een Iriver H340. 40gig. Opladen via een USB poort of via het stopcontact, geen rare kabels zoals een ipod heeft om aan te sluiten, maar een gewone USB kabel die ook wordt gebruikt op digitale camera's. Bij het inpluggen ziet de PC een externe harddisk erbij waar je alles meteen naartoe kunt slepen, zonder belachelijke programma's ernaast. Je kunt er films op kijken, tekst op bekijken, images op zien. Radiofunctie met programmeermogelijkheden. Playlist die je op je PC kunt maken en naar je speler kunt gooien zodat hij die volgorde afspeelt. De mogelijkheid om USB sticks en digitale camera's aan te sluiten om direct zonder tussenkomst van een PC data over te zetten naar de mp3 speler. Extreem handig met foto's op vakantie, geen laptop meer nodig.

Mijn speler beats iedere Ipod die er bestaat. De Irivier H340 heeft maar één minpuntje vind ik, en dat is dat hij niet zo'n handige scroll optie heeft door de nummers zoals die nieuwe spelers tegenwoordig hebben. Maarja, mijn speler is dan ook alweer zeker 1,5 jaar oud. En nog steeds geen mp3 speler die hem verslaat.

das een erg mooi verhaal... maar Ipod is sexy

ik neem aan dat je wel illegale liedjes en filmpjes erop kan zetten, gewoon omzetten naar mp4 en dan kijken lijkt mij... neem aan dat ik niet hoef te kopen want dan wil ik m al niet meer maar dat lijkt me sterk, volgens mij kan je gewoon gedownloade poep erop zetten

iemand bevestigen

ik heb echt al maanden geen karma meer gehad, ik mis het

wees vrijgevig mensen

ik heb m gekocht en geef m mezelf bij kerst...

we hebben geen kerstboom dus hij kan er niet onder...

hij is erg geil

(is een jongetjuh)

Ipod is voor n00bs. En n00bs krijgen geen karma :p

D-U-N-K zei:
ik heb m gekocht en geef m mezelf bij kerst...

we hebben geen kerstboom dus hij kan er niet onder...

hij is erg geil

(is een jongetjuh)
stuttering_vito.jpg

Ik snap sowieso niet wat sommige mensen bezielt zo'n ipod te kopen. Sexy, my ass. Die dingen zien er goedkoop uit en zijn rijp voor de schroothoop. Koop gewoon een iriver of iaudio als je wil patsen met mp3 speler.

Films kijken met die Ipod zal trouwens alleen fatsoenlijk gaan met korte films want de batterij doet het ongeveer 2 uur als je een film kijkt. Dus LOTR kijken zal er niet in zitten. Als je muziek luisterd mag je blij zijn als je een uur of 6 met de batterij kan doen, mits je de display niet aan hebt staan.

Rob G zei:
Films kijken met die Ipod zal trouwens alleen fatsoenlijk gaan met korte films want de batterij doet het ongeveer 2 uur als je een film kijkt. Dus LOTR kijken zal er niet in zitten. Als je muziek luisterd mag je blij zijn als je een uur of 6 met de batterij kan doen, mits je de display niet aan hebt staan.
Is die accu zo rot ja? :D

Rob G zei:
Batterij is het Benchie! Echte mp3 spelers hebben een accu, maar ipods hebben een batterij...
Specificaties van de Apple iPod Photo 60 GB
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Speelduur audio 15 uur

benchMarc zei:
Specificaties van de Apple iPod Photo 60 GB
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Speelduur audio 15 uur
En die specificaties haal ik echt wel, dus van de Photo 60 GB! Display uit... euh? Kannie? :D

jorasho zei:
En die specificaties haal ik echt wel, dus van de Photo 60 GB! Display uit... euh? Kannie? :D
Hoezo, dat display valt toch wel uit na 5sec (of wat je instelt) niet gebruiken?

Ik heb op mp3-man.nl gekeken naar de reacties van die 30 gig en iedereen zit te klagen over die accu. Die gaat iig echt geen 15 uur mee!

benchMarc zei:
Hoezo, dat display valt toch wel uit na 5sec (of wat je instelt) niet gebruiken?

Nee, het licht gaat uit. Ik heb de 60 GB Photo en die batterij gaat een flinke tijd mee. Ik kan 'm eigenlijk het weekend naar huis heen en terug meenemen zonder op te laden en met wisselend aan en uitzetten gebruik ik 'm dan zeker 10 uur.

Terug
Naar boven