XXL Nutrition

Arginine only, waar?

jeroen1980

Cool Novice
Waardering
2
Ik ben op zoek naar een arginine supplement, maar dan alleen arginine en geen NO-weetikveelwat voor €70 per pot. Ik ben aan het cutten en wil ca. 10 gr arginine voor het slapen gaan nemen. Op amerikaanse sites kom het wel vaker tegen maar op een nederlands webshop heb ik het nog nergens kunnen vinden. Iemand die me hiermee kan verder helpen?

Bij de apotheker. Kost in België 25 euro voor 30 capsules van 1 gr.

bodylab.nl

nitro pro

in sommige natuurwinkels kom je het ook wel eens tegen
ik weet wel niet of dat in een andere vorm is of niet...

• Topic Starter Topic Starter
Heb de nitro pro van bodylab al binnen!

achterhaald

Ik ben op zoek naar een arginine supplement, maar dan alleen arginine en geen NO-weetikveelwat voor €70 per pot. Ik ben aan het cutten en wil ca. 10 gr arginine voor het slapen gaan nemen. Op amerikaanse sites kom het wel vaker tegen maar op een nederlands webshop heb ik het nog nergens kunnen vinden. Iemand die me hiermee kan verder helpen?

is onbetaalbaar 10 gram per dag......effect is minder als jij er van verwacht.....als je nog een herpesvirus in je lijf hebt,wordt hij met deze dosis direct geactiveerd.....

Belgische apotheek 150gr L-arginine +/- 20euro.
Grotere potten konden ze niet vinden, is ook bijna geen vraag naar....:rolleyes:

Toen stelde ik vast dat ik 10gr vlak voor slapen gaan moest innemen.
linkje: L-Arginine
Werd me dus iets te duur...

Daar kwam nog eens bij dat arginine best samen met ornithine en lysine en B6 zou ingenomen worden om goed zijn werk te doen... en wat zijn de juiste verhoudingen?

Mss toch maar een GH stack nemen?

arginine is niet duur als je het in potten van 1kg koopt bij 1fast400.com. ik bestel ze daar ook. ik neem ook minstens 10 gr per dag voor het ogenblik. bij de apotheker kost het veel meer en in pilvorm bij de meeste supplementenverdelers is het zeker veel te duur.

Nergens voor nodig al die supplementen, train gewoon harder.

waarvoor zou 10gr voor het slapen goed zijn ?

Verkoop het ook, ben alleen nog steeds bezig met de website.

ik las op het forum van bb.com dat sommige mensen White Blood voor het slapen gaan nemen. maar of het werkt is dus nog een grote vraagteken.

ik las dit op die eerder gegeven site:
Geslacht

Vrouwen reageren sterker op aminozuren dan mannen. Dat komt omdat vrouwen door hun aanmaak van oestrogenen toch al meer groeihormoon aanmaken dan mensen.

vond vrouwen altijd al een apart ras.

joke:p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven