MuscleMeat

arginine vs citrulline

cacere

Novice
Waardering
0
ik wil er alles aan doen om langer te worden nu ik er nog iets aan kan doen dadelijk als ik 21 kan dat niet meer, ben 18 en 1.77m. heb gehoord dat arginine groeihormonen stimuleert, maar dat ongeveer 70% ervan word afgebroken door de lever. citrulline zou beter zijn omdat het niet door de lever word afgebroken en met citrulline neem je veel beter arginine op omdat het de aanmaak van arginine juist stimuleert. nou is me vraag of ik beter citrulline supplementen moet gebruiken of arginine voor het beste resultaat om te groeien? en denken jullie dat ik met deze supplementen min 10 cm´s erbij kan krijgen?

Nee.
Je gaat op z'n best nog een cm groter worden. De groeispurt bij jongens is tussen 14-17 jaar. Daarna gaat 't alsmaar trager, en na je 18de groei je amper tot niet meer.

LIVE WITH IT. 1m77 is gewoon een normale lengte.

ik ben ook niet zo groot ( 1.76 ) . paar minuutjes aan de grips hangen per training om mij uit te rekken. achja dat zal ook wel niets doen

• Topic Starter Topic Starter
maar arginine en citrulline maken toch juist meer GROEI hormonen aan, daar groei je toch meer van als je lichaam die groeihormonen opneemt

die toename van groeihormoon zal wel nihil zijn...
en aan veys groeihormoon word ook gegeven aan kleine mensen die vroeg stoppen met groeien ofzo om dan nog een redelijke lengte te krijgen

Al drink je liters groeihormonen, langer zul je niet worden. Je lengte ligt vast in je DNA profiel.
Bij zeer extreme groeiproblemen die specifiek te wijten zijn aan een verstoorde hormoonhuishouding wil de medische wetenschap nog wel een een handje helpen met hormoon behandelingen maar zelfs daar zijn de resultaten vaak zeer beperkt.

1,77m is ook niet bepaald een liliputer, toch?

maar wrm staat er bij info dat arginine zorgt voor optimale groei en de kassa medewerker zei ook dat ik beter zal groeien met arginine

als er staat dat het zorgt voor optimale groei, dan neem ik aan dat ik wat cm´s bij zal krijgen, want niet iedereen heeft denk ik de maximale lengte die staat aangegeven in het dna

maar wrm staat er bij info dat arginine zorgt voor optimale groei en de kassa medewerker zei ook dat ik beter zal groeien met arginine

Spiergroei is heel wat anders dan skeletgroei.
Je lengte staat vast in je DNA. Als je die vastgelegde lengte niet haalt heb je een hormonale ziekte of ernstige voedingstekorten vanaf kindzijn.
Er is 0% kans dat je langer wordt met een potje Arginine. Dat zou mooi zijn, konden we allemaal een paar cm groeien als we dat wilden.;)

cacere zei:
een kassamedewerker die moet je geloven. die zal er wel iets van weten. allez, allez, geloof je nu toch zelf niet.

Spiergroei is heel wat anders dan skeletgroei.
Je lengte staat vast in je DNA. Als je die vastgelegde lengte niet haalt heb je een hormonale ziekte of ernstige voedingstekorten vanaf kindzijn.
Er is 0% kans dat je langer wordt met een potje Arginine. Dat zou mooi zijn, konden we allemaal een paar cm groeien als we dat wilden.;)

sterker nog, zouden alle bodybuilders 2m+ zijn.

daar hebben jullie wel gelijk in dat bodybuilders langer zouden zijn als het waar was, maar de meesten van jullie zijn al volgroeid dus is het logisch dat jullie niet groeien met een potje arginine maar ik nog niet volgroeid (ben 18) dus vind het wel jammer dat de groeihormonen van arginine GEEN ENKELE rol speelt bij mijn optimale groei

cacere kben 19 , heb arginine genomen (zelfs met orthinine). Ik deed het als doel voor beter herstel van de spieren.

Ik ben geen rotte centimeter gegroeid in de lengte hoor .. btw ben zelf 1 m 76.. zo erg is dat toch niet, ik heb er alvast geen moeite mee

Terug
Naar boven