AndroidHealthClinic

Arnold Schwarzenegger The Best Bodybuilder Ever

Ik ben het met je eens.
Arnold is de meest charismatische BB'er en heeft gewoon dé fysiek. Niet te weining en niet teveel massa.

Schwarzenegger was zo top, omdat hij esthetisch gewoon fenomenaal was, je moet eens kijken als hij zijn rug van aan de zijkant poseert hoe mooi je die S-vorm in zijn lichaam ziet. Die lijn van zijn lats, hoe die overgaat in zijn lichaam op 37 seconden ongeveer. Zijn manier van poseren. Perfecte symetrie, gewoon top!

Voor mij ook de absolute nummer 1.
De jaren tachtig lichting die daarna kwam was ook erg mooi zoals Lee Haney, Lee Labrada, Berry de Mey en Bob Paris.
De jaren negentig lichting werd al wat freakier met op kop Yates. Mooie uitzonderingen waren bijv. Kevin Levrone en Flex Wheeler.
De lichting daarna is erg indrukwekkend met de Colemans en de Cutlers, maar niet mijn ding.
Arnold is voor mij het streef fysiek.

De jaren tachtig lichting die daarna kwam was ook erg mooi zoals Lee Haney, Lee Labrada, Berry de Mey en Bob Paris.
De jaren negentig lichting werd al wat freakier met op kop Yates. Mooie uitzonderingen waren bijv. Kevin Levrone en Flex Wheeler.
De lichting daarna is erg indrukwekkend met de Colemans en de Cutlers, maar niet mijn ding.

Je bedoelt waarschijnlijk droom :p

Maar arnold zijn fysiek, tjah, ik vind het zelf ook een van de mooiste al niet het mooiste BB fysiek ooit :D

• Topic Starter Topic Starter

Mooi gezegt !!!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij traint hij alleen zijn armen en de andere spiergroepen doen een beetje mee. :D

Terug
Naar boven