MuscleMeat

Arnold Schwarzenegger wordt weer Terminator!

Zeker een goed idee.

Nee dit kan je niet meer verkopen man arnie is dan rond de 65 en dat zie je punt.
En robots verouderen niet dus dat maakt het alleen maar belachelijker.

**** YEAH, gaat ie ook weer in shape raken?

Nee dit kan je niet meer verkopen man arnie is dan rond de 65 en dat zie je punt.
Vergeet niet dat Arnold altijd de cyborg terminator speelde, volgens mij werd er nergens in het verhaal gezegd dat deze cyborgs niet kunnen verouderen. :P

Kom op ze geven er wel weer een twist aan. Misschien wordt hij wel de wetenschapper op wie de cyborg oorspronkelijk was gebaseerd en komt hij terug in de tijd om iets te doen. Is gewoon mooi dat hij dit weer doet vergeet niet dat het ook nog maar 8 jaar geleden was dat hij de terminator speelde toen was hij ook all een 55 jaar oud. Sylvester heeft pas ook weer Rambo en Rocky gemaakt en die kwam ook weer mooi in shape. Ben erg benieuwt!

he'll be back !

taalk toe te and!

Nice, maar ALLEEN met James Cameron aan z'n zijde... Anders hoeft het voor mij niet! :cool:
Niemand kan een "goede tweede" zijn, dat heb ik helaas ervaren met deel 3. Kristanna Loken (een chick!) vs Arnold. "Talk to the hand". K*t film!
Salvation kon mij ook niet echt boeien... Cameron is the best of the best.

Laatst bewerkt:
http://cdn1.beeffco.com/files/poll-images/normal/arnold-schwarzenegger_5069.jpg
arnold-schwarzenegger_5069.jpg

Nice, maar ALLEEN met James Cameron aan z'n zijde... Anders hoeft het voor mij niet! :cool:
Niemand kan een "goede tweede" zijn, dat heb ik helaas ervaren met deel 3. Kristanna Loken (een chick!) vs Arnold. "Talk to the hand". K*t film!
Salvation kon mij ook niet echt boeien... Cameron is the best of the best.
Er moet gewoon een rerelease komen van deel 3 en 4, starten vanaf de laatste goeie film (judgment day) en idd met Cameron of een andere goede sci-fi/action director. Dan kunnen we al die andere crap releases voorgoed vergeten. :)

de kans zal groot zijn dat arnold in deze film meer kleding gaat dragen wat groot oogt maar je de spieren amper meer ziet...
net is in de stallone film rambo.

Triest dat die beruchte foto van Arnold op leeftijd WEER eens wordt gepost. fl**ker nou eens op man! :thumbdown:

• Like
Waarderingen: Dunk

robots die door de tijd reizen bestaan ook niet, voor de geloofwaardigheid moet je toch niet naar zo'n film kijken.

Er moet gewoon een rerelease komen van deel 3 en 4, starten vanaf de laatste goeie film (judgment day) en idd met Cameron of een andere goede sci-fi/action director. Dan kunnen we al die andere crap releases voorgoed vergeten. :)

RESPECT!!!!! Hier ben ik het 100% mee eens, James Cameron had alle delen moeten maken! Deel 1 en 2 zijn beide geniaal en in deel 3 probeert Jonathan Mostow grappige dingen toe te voegen:mad:

terminator31.jpg
Dit was echt een schandalige scène :mad:

Terug
Naar boven