- Waardering
- 22.094
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet niet dat Arnold altijd de cyborg terminator speelde, volgens mij werd er nergens in het verhaal gezegd dat deze cyborgs niet kunnen verouderen.Nee dit kan je niet meer verkopen man arnie is dan rond de 65 en dat zie je punt.
En robots verouderen niet dus dat maakt het alleen maar belachelijker.

Er moet gewoon een rerelease komen van deel 3 en 4, starten vanaf de laatste goeie film (judgment day) en idd met Cameron of een andere goede sci-fi/action director. Dan kunnen we al die andere crap releases voorgoed vergeten.Nice, maar ALLEEN met James Cameron aan z'n zijde... Anders hoeft het voor mij niet!![]()
Niemand kan een "goede tweede" zijn, dat heb ik helaas ervaren met deel 3. Kristanna Loken (een chick!) vs Arnold. "Talk to the hand". K*t film!
Salvation kon mij ook niet echt boeien... Cameron is the best of the best.

Triest dat die beruchte foto van Arnold op leeftijd WEER eens wordt gepost. fl**ker nou eens op man!![]()
Nee dit kan je niet meer verkopen man arnie is dan rond de 65 en dat zie je punt.
En robots verouderen niet dus dat maakt het alleen maar belachelijker.
Er moet gewoon een rerelease komen van deel 3 en 4, starten vanaf de laatste goeie film (judgment day) en idd met Cameron of een andere goede sci-fi/action director. Dan kunnen we al die andere crap releases voorgoed vergeten.![]()