MuscleMeat

Arnold Schwarzenegger wordt weer Terminator!

Vergeet niet dat Arnold altijd de cyborg terminator speelde, volgens mij werd er nergens in het verhaal gezegd dat deze cyborgs niet kunnen verouderen. :P

Daarom juist hehe.

Arnie is wel ouder geworden denk niet dat je de beelden zo erg kan gaan verdraaien dat arnold weer 25 lijkt.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

robots die door de tijd reizen bestaan ook niet, voor de geloofwaardigheid moet je toch niet naar zo'n film kijken.

Mmm good point.

Maar vond zelf t3 ook erg slecht en toen vond ik hem ook al te oud voor die rol.

Storywriters kunnen er van alles van maken. Ze kunnen ook zeggen dat arnold de wetenschapper was die de originele T3 maakte en hem naar zijn eigen beeld schepte. En later bij het verzet kwam en een nieuwe T3 maakte naar zijn eigen beeld wat zijn veroudering zou toestaan.

Er moet gewoon een rerelease komen van deel 3 en 4, starten vanaf de laatste goeie film (judgment day) en idd met Cameron of een andere goede sci-fi/action director. Dan kunnen we al die andere crap releases voorgoed vergeten. :)

+ 1

Terminator II is een van mijn all-time favourites! :) Daarna ging het idd bergafwaarts.

T3 was nice.
Veel actie en een lekker blondje

Wie ontwerpt er nu een Cyborg die veroudert?
Kan je ze ineens ook openstellen tot ziekte :o
Tja, hangt af van of ze eerst een cyborg kunnen maken of eerst veroudering volledig kunnen oplossen. Wetenschappelijk gezien is het beiden niet eenvoudig, als het al mogelijk is.

:roflol: Even wetenschappelijke discussie over cyborgs houden. :p

Echt wel beter.
Mag mijn cyborg al me maaltijden koken.
Straks I, Robot praktijken

If you thought Schwarzenegger's plan to return to the crouched, nude state we found him in after Conan the Destroyer was something, wait until you hear this: apparently the whole cast is returning to the Terminator franchise. Latino Review has word from a supposedly legitimate source that the Justin Lin project is being shopped around as Terminator 2012, and it has not just Arnold but the "entire original cast" attached. Right now, it's not clear what exactly "entire original cast" means, but one would imagine Linda Hamilton, Michael Biehn... Bill Paxton and Friends' clothes? Something like that. Because after the last couple missteps, isn't it about time a Terminator film give you the "wow, look how old they got" feeling of a long-forgotten sitcom's made-for-television reunion movie?

Ben eens benieuwd.

Linda Hamilton! :)
linda_hamilton_photo_6.jpg

Euh... ja, die is dus duidelijk geen cyborg. :D

Terug
Naar boven