XXL Nutrition

Arnold Schwarzenegger

Bezoekers in dit topic

Het blijven speculaties.

Willi Heepe, een Berlijnse arts, wantrouwde alle gladde verhalen. In 1998 vertelde de arts voor een klein Duits radiostation dat hij dacht dat Arnolds ziekte te maken had met zijn anabolengebruik. Arnold had zoveel anabolen gebruikt dat hij als arts vreesde voor het leven van de Oostenrijkse eik.

Monsterargument, ook mooi onderbouwd met feiten.
 
En waar gaat het nu om?

Iedereen hier weet dat Arnold AAS heeft gebruikt, wat is daar mis mee dan? En of hij daardoor hartproblemen heeft, geen idee. Dus wat een gezeik om niks.
 
tja.. blijft een eindeloze discussie denk ik
sommige zeggen dat het niet slecht voor je is.. en sommige weer wel,
ik ken mensen die er goed mee leven. ik wordt gecoached door iemand waarvan een van zn beste maten is overleden, spontaan met een hartstil stand.. laat zn vrouw achter. was eigenaar van supp winkel.
ik denk dat er zeker een risico aan vast zit maar er zijn meer dingen in het leven waar gezondheids risico's aan vast zitten.
het is maar net waar je interreses liggen.
 
Dergelijk gedrag is narcistische mensen eigen.
 
tja.. blijft een eindeloze discussie denk ik
sommige zeggen dat het niet slecht voor je is.. en sommige weer wel,
ik ken mensen die er goed mee leven. ik wordt gecoached door iemand waarvan een van zn beste maten is overleden, spontaan met een hartstil stand.. laat zn vrouw achter. was eigenaar van supp winkel.
ik denk dat er zeker een risico aan vast zit maar er zijn meer dingen in het leven waar gezondheids risico's aan vast zitten.
het is maar net waar je interreses liggen.

familielid van een collega van mij zijn ook overleden vorige week, thuis gekomen van zijn werk nadien paar km gaan lopen , thuis gekomen zet hem in de zetel 10min nadien lag hij dood in de zetel (hartaderbruik)!! af en toe een biertje maar leefde gezond.
wel eens in een magazine gelezen dat als je ass gebruikt kleine mircrodeeltjes in je hart worden aangetast, het blijft altijd een raadsel denk ik de ene word 30j en de andere 90j mss kwestie vn geluk!!
 
Ja het blijft gissen. Maar sindsdat ik niet meer in Sinterklaas geloof, geloof ik ook niet meer in het feit dat Arnold clean is. En ja so what dat de man gebruikte en dat zijn lichaam daardoor nu protesteerd!. Neuken zonder condoom kan ook gevaarlijk zijn.
 
familielid van een collega van mij zijn ook overleden vorige week, thuis gekomen van zijn werk nadien paar km gaan lopen , thuis gekomen zet hem in de zetel 10min nadien lag hij dood in de zetel (hartaderbruik)!! af en toe een biertje maar leefde gezond.
wel eens in een magazine gelezen dat als je ass gebruikt kleine mircrodeeltjes in je hart worden aangetast, het blijft altijd een raadsel denk ik de ene word 30j en de andere 90j mss kwestie vn geluk!!

dat denk ik ook ja
 
net als met roken, ik heb eens een docu gezien waarin bleek dat mensen met bepaalde genen gewoon ongevoelig zijn voor bepaalde ziekten
 
In Pumping Iron the extended edition, geeft hij zelf toe in een interview dat ze in die tijd 'experimenteerden' met D-bol. Hij zegt dit letterlijk, dus clean is ie zeker nooit geweest.
 
Arnold heeft openlijk aamgegeven te hebben gebruikt en een ''erferlijke'' hartkwaal te hebben
 
Ja hij heeft meerdere malen toegegeven dat hij gebruikt heeft, maar het wordt lastig om te bewijzen dat zijn kwaaltjes door het gebruik komen.
 
ja hij gaf het gewoon toe dat ie gebruikte in de extra dvd van pumping iron maar dat het toen wel niet iets illegaal was ze deden het allemaal alsof het vitamientjes waren

lekkere zins opbouw???
 
Nu snap ik waarom hij later in zijn films altijd aashole zei ipv asshole.
Bijv. 'Fak you, aashole!':D
 
Back
Naar boven