XXL Nutrition

Aro en oral

waarom zou je dat toepassen bij een milde afgeleide van dibol?

Enige wat ik kan bedenken is dat het niet goed is voor je cholesterol. In dit voorbeeld zie ik het nut niet.

• Topic Starter Topic Starter
Test is de basis van mn volgende kuur daarmee dat ik aro erbij neem tegen vocht en mogelijke gyno maar wil turina wel eens probere stacken met test en daarmee vroeg ik me af of de combi van die orals
niet te zwaar is v j lever

als je geen vocht wil kan je beter turinabol weg laten,
neem er dan winny of mast prop naast, dan zal je wsl ook geen aro nodig hebben

Even aan TS; Eet jij wel goed jongen?

Eet ik goed.
Hmmm hoogstaarschijnlijk niet zoals het moet, maar heb geen zin er nog meer tijd zin of dergelijke in te steken.

Allesinds een doorsnee dag ziet er als volgt uit:
20 na 7:
-Ongeveer 150 gram havermout met soja melk
-20 gram whey eiwitten
-2 stukken fruit (banaan of kiwi of mandarijn)

Kwart na 10:
-4 tot 6 boterhammen (volkorenbrood met kaas en hesp )

Middag 12:
- 150 gram tonijn uit blik in lijn, olijf of koolzaadolie (Ofwel een vers stuk vlees zoals zalm, biefstuk...)
- 3 tot 4 sneden volkorenbrood met boter (Ofwel haal ik mijn KH uit overschot voeding van vorige avond.)

Half 3:
- ongeveer 2 volkoren boterhammen met kaas en hesp

Kwart na 4:
-90 gram makreelfilets in lijnzaadolie of tomantensaus uit blik

6uur:
Volwaardige maaltijd met 100-150 gram vlees , goede portie koolhydraten (meestal een aardappel of 8)
altijd verse groenten( tomaten of sla of witloof)

10 uur meestal slapen rond half 11 dat ik altijd meer dan 8uur slaap:
-40 gram langzame eitwitten gemengd met sojamelk
- 1 soeplepel vetten (omega 3 ,6,9, olijfolie lijnzaadolie koolzaadolie)- 1 stuk fruit meestal mandarijn voor ik ga slapen

Ja ik reken al lang niets meer uit of dergelijke, ik baseer het wat op ervaring en hoe het me uitkomt op de dag, lager dan dit ga ik zowiso nooit zitten omdat bulken of cutten niet echt werkt bij mij tot mn grote spijt, ik blijf altijd onder de 10 gelijk op hoeveel cal ik ga zitten.
Nu dit is niet tijdens kuur hé, tijdens mn kuur eet ik gwn ALLES wat ik binnekrijg zolang ik niet overgeef :D

MAAAAAAR nu is mn vraag nog steeds of ik dus die turina met aro kan combineren? zal turinabol bovenop de test nog veel extra massa geven, of kan ik het er gwn beter uitlaten? Iemand zegt geen turina indien je geen vocht wilt, dacht dat het praktisch niet aromatiseerde?
Grtz thx

Wat is hesp..???

hmm, raar dat ze dat niet gebruiken in nederland, wel de bil vn een koe veronderstel ik :D
jam? of ham? kweetniet hoezet daar zeggen:D

Neem dan primo of winstrol instead. Lijkt me een betere oplossing. Zeker gezien je doelstelling en voedingspatroon, welke overigens beide heel wat te wensen overlaten. Je kunt aromasin ook lager doseren, maar ik raad het je niet aan. Ik zeg dat laatste enkel voor het geval je toch doorzet.

wat is eigenlijk je doel, ik veronderstel stevig doorbulken aangezien je laag in vet zit?

Als ik al naar koolhydraten kijk, kom ik aan.
Je hebt mazzel.

hmm, raar dat ze dat niet gebruiken in nederland, wel de bil vn een koe veronderstel ik :D
jam? of ham? kweetniet hoezet daar zeggen:D

Smout, vet, hespe en spek, Hoofdvlees, koteletten en paté. Worsten en bloeling en vette darms, Schotelvlees en zwienepoot.

Vlaanderen op zen best :D

Smout, vet, hespe en spek, Hoofdvlees, koteletten en paté. Worsten en bloeling en vette darms, Schotelvlees en zwienepoot.

Vlaanderen op zen best :D

wahahahaha wat mis ik myjector en de vlaamse frietjes...maar ik heb weer contact met hem,misschien komt hij wel weer.......die gast was werkelijk een aanwinst op DBB

Ja, wat is er eigenlijk met die kerel gebeurd? Was plots weg dan terug, weer weg ...

Zou hem ook wel weer terug willen zien hier op het forum.

Ja, wat is er eigenlijk met die kerel gebeurd? Was plots weg dan terug, weer weg ...

Zou hem ook wel weer terug willen zien hier op het forum.

Tja kan dit niet uitleggen,dat zou hij zelf moeten doen,das prive...belangrijkste is dat hij weer aan het werk is en het verder zijn gangetje gaat.....

doorbulken ja, ik zal gwn wel vr test en aro gaan...

als ik jou vetpercentage had deed ik gewoon een test+deca stackje
eventueel winny aan het einde, wordt meestal afgeraden door cortisolverhaal
maar persoonlijk vind ik winny top als afsluiter

Terug
Naar boven