Eet ik goed.
Hmmm hoogstaarschijnlijk niet zoals het moet, maar heb geen zin er nog meer tijd zin of dergelijke in te steken.
Allesinds een doorsnee dag ziet er als volgt uit:
20 na 7:
-Ongeveer 150 gram havermout met soja melk
-20 gram whey eiwitten
-2 stukken fruit (banaan of kiwi of mandarijn)
Kwart na 10:
-4 tot 6 boterhammen (volkorenbrood met kaas en hesp )
Middag 12:
- 150 gram tonijn uit blik in lijn, olijf of koolzaadolie (Ofwel een vers stuk vlees zoals zalm, biefstuk...)
- 3 tot 4 sneden volkorenbrood met boter (Ofwel haal ik mijn KH uit overschot voeding van vorige avond.)
Half 3:
- ongeveer 2 volkoren boterhammen met kaas en hesp
Kwart na 4:
-90 gram makreelfilets in lijnzaadolie of tomantensaus uit blik
6uur:
Volwaardige maaltijd met 100-150 gram vlees , goede portie koolhydraten (meestal een aardappel of 8)
altijd verse groenten( tomaten of sla of witloof)
10 uur meestal slapen rond half 11 dat ik altijd meer dan 8uur slaap:
-40 gram langzame eitwitten gemengd met sojamelk
- 1 soeplepel vetten (omega 3 ,6,9, olijfolie lijnzaadolie koolzaadolie)- 1 stuk fruit meestal mandarijn voor ik ga slapen
Ja ik reken al lang niets meer uit of dergelijke, ik baseer het wat op ervaring en hoe het me uitkomt op de dag, lager dan dit ga ik zowiso nooit zitten omdat bulken of cutten niet echt werkt bij mij tot mn grote spijt, ik blijf altijd onder de 10 gelijk op hoeveel cal ik ga zitten.
Nu dit is niet tijdens kuur hé, tijdens mn kuur eet ik gwn ALLES wat ik binnekrijg zolang ik niet overgeef
MAAAAAAR nu is mn vraag nog steeds of ik dus die turina met aro kan combineren? zal turinabol bovenop de test nog veel extra massa geven, of kan ik het er gwn beter uitlaten? Iemand zegt geen turina indien je geen vocht wilt, dacht dat het praktisch niet aromatiseerde?
Grtz thx