AndroidHealthClinic

arofixen tijdens de kuur.

graline

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
jeeps,

Ben momenteel bezig met

750 mg test ew
400 mg mast ew
50 mg winstrol ed
50 mg provrion ed

Ik heb wat last van gyno en zou daar 1 tab arofixen bij nemen.
er zit daar 20 mg nolva in. zal deze mijn gains zwaar tegen houden.
Of neem ik dat beter er niet bij..

jeeps,

Ben momenteel bezig met

750 mg test ew
400 mg mast ew
50 mg winstrol ed
50 mg provrion ed

Ik heb wat last van gyno en zou daar 1 tab arofixen bij nemen.
er zit daar 20 mg nolva in. zal deze mijn gains zwaar tegen houden.
Of neem ik dat beter er niet bij..

Gezien je kuur verleden best erbij vermelden dat je hier voor tren genomen hebt, waardoor je gyno prolactine gerelateerd zal zijn.

Aromasin zou in principe hiervoor moeten helpen.

Die nolvadex is niet nodig en zal wel iets van gains tegen houden.

Voor prolactine gyno moet je bromo of caber nemen. Maar omdat hij ooit tren genomen heeft is de gyno ineens prolactyne gerelateerd? Is toch niet waar.

Voor prolactine gyno moet je bromo of caber nemen. Maar omdat hij ooit tren genomen heeft is de gyno ineens prolactyne gerelateerd? Is toch niet waar.

Bromo of caber zou ik toch niet zo snel naar grijpen, zijn al echt zware middelen.
Nee dit is een lange cycle en hij is pas klaar met tren... zijn restanten dus van eventjes geleden.

Idd geen Aroxifeen in de kuur, maar eerder Aromasin. Je kan ook de Test wat verlagen in deze stack en die troep niet nemen. Het eindresultaat is dan waarschijnlijk hetzelfde met minder troep.

500mg is wel een gynogrens voor mij persoonlijk en de rest van je stack werkt hier dan ook enigszins tegen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 05:19 ----------

Realiseer je wel dat als je eenmaal met AI in de kuur begint je hier behoorlijk afhankelijk van wordt in hiernavolgende kuren...

• Topic Starter Topic Starter
Idd geen Aroxifeen in de kuur, maar eerder Aromasin. Je kan ook de Test wat verlagen in deze stack en die troep niet nemen. Het eindresultaat is dan waarschijnlijk hetzelfde met minder troep.

500mg is wel een gynogrens voor mij persoonlijk en de rest van je stack werkt hier dan ook enigszins tegen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 05:19 ----------

Realiseer je wel dat als je eenmaal met AI in de kuur begint je hier behoorlijk afhankelijk van wordt in hiernavolgende kuren...

Die arofixen had ik liggen voor mijn nakuur..
Er zit daar gedeelte lijk aromasin in en ook wat nolva...
Aangezien ik niet meer op tijd kon aromasin bestellen. heb ik die arofixen genomen. ik zal dit maar een week doen.. want na dag 2 nu is het al heel goed vermindert..
als ik nu op 500mg of op 750 mg zit.. ze staan even dik ;)..

Terug
Naar boven