Fitness Seller

Aromasin 250testE+2000mg trenE

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ben paar dagengeleden begonnen met de volgende kuur:

1-10 2000mg trenE
1-10 250testE
1-10 25mg provi ED
1-10 400mcg T4 ED

Wordt altijd behoorlijk moe van de Tren. Nam in het verleden t3 om dit tegen te gaan. Maar wil het deze kuur zonder doen. Wat vinden jullie ervan om Aromasin op 20ED te nemen in de kuur?

denk dat de aromasin dosis een beetje overkill is. eod of misschien zelfs 2 x p/w zou denk voldoende moeten zijn.

Ik zie niet meteen toegevoegde waarde van aromasin in de kuur die je voorstelt. Het zal je gains minderen en je probleem van vermoeidheid niet echt verhelpen denk ik zo.

logje bijhouden ?

wow tren is echt heel hoog!:D ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie niet meteen toegevoegde waarde van aromasin in de kuur die je voorstelt. Het zal je gains minderen en je probleem van vermoeidheid niet echt verhelpen denk ik zo.

Hoezo zal het de gains minderen? hele kuur is op 19nor gebasseerd en niet op aromatiserende middelen!
Moe wordt ik van het prolactine verhaal.. dus vandaar

2 gram tren ??? wil je voor en na je kuur even een grondig bloedonderzoek doen? Ben zeer benieuwd naar de lever en nier waardes...

Misschien een overbodige vraag maar heb je wel eens geprobeerd hoe je reageert op 1 gram ipv 2 gram tren?

volgens mij heeft ie al op 1500 gezeten....

volgens mij heeft ie al op 1500 gezeten....

ben 13 maanden geleden begonnen met ook 2000test en 250 tren maar werd toen gek van de zere spuiplekken. na 2 weken verlaagt naar 1000 ofzo
nu heb ik het minder maar voel vandaag toch 2bultjes.. vervelend nu moet ik dus weer switchen.

Trenbeest.

Op die hoeveelheden zal je altijd last hebben kerel. Ligt hoofdzakelijk aan de solvents,en ook aan de olie kwaliteit. Je spiervezels zullen op 10ml x minimaal 2% BA en 18% BB toch beschadigen.

wow, ben benieuwd wat dit zal brengen qua gains en sides.

met deze middelen zie ik het nut hier niet zo van in.

Jij gelooft niet in het prolactine verhaal van tren natuurlijk :P maar zoiezo onderdrukt aromasin ook cortisol. leek me een mooie aanvulling

Op die hoeveelheden zal je altijd last hebben kerel. Ligt hoofdzakelijk aan de solvents,en ook aan de olie kwaliteit. Je spiervezels zullen op 10ml x minimaal 2% BA en 18% BB toch beschadigen.

waarom heb ik dan geen last van bijna 3G test E per week wat spuitplekken betreft?

Laatst bewerkt:
Geloof van heel dat prolactine verhaal ook niet zo veel meer heb al wel eens meer als 10 mg bromo pd gezeten hielp gewoon geen hol

Terug
Naar boven