AndroidHealthClinic

Aromasin EP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schwarzeneeger

Advanced Bodybuilder
Waardering
190
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Zat te twijfelen of deze echt is? Normaal zit aromasin per 50 tabs verpakt, heb nu 100 tabs voor precies dezelfde prijs.. Ondergedoseerd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

2e3denk.jpg

in de arofixen van EP zitten ook 100 tabs met 10mg aromasin en ook nog eens 10mg nolva. nog meer chemicalien dus. en ook voor hetzelfde geld. geen idee wat dat over de betrouwbaarheid zegt ??

Niks? Zijn gewoon 2 verschillende dingen.

Is real btw

Ja naar mijn ervaring ook. Maar TS voert aan dat puur omdat het ene merk aromasin aanbied voor 50% van de prijs van een ander merk gaat TS er van uit dat de goedkopere ondergedoseerd is. En daarom voer ik aan dat EP zelf arofixen voor hetzelfde geld verkoopt terwijl hier in principe in 1 potje hetzelfde zit als 1 potje aromasin+nolva en toch kost het even veel als 1 potje van idem. En dus gaat theorie van TS niet op.

aromasin is makkelijk te testen imo.. te hoog ga je gevoelsmatig merken en laag gedoseerd merk je aan je libido

Ja naar mijn ervaring ook. Maar TS voert aan dat puur omdat het ene merk aromasin aanbied voor 50% van de prijs van een ander merk gaat TS er van uit dat de goedkopere ondergedoseerd is. En daarom voer ik aan dat EP zelf arofixen voor hetzelfde geld verkoopt terwijl hier in principe in 1 potje hetzelfde zit als 1 potje aromasin+nolva en toch kost het even veel als 1 potje van idem. En dus gaat theorie van TS niet op.
Punt is wel dat EP, iig. tot kort geleden, voor de 'standaard prijs' de helft van het aantal exemestaan leverde dan dit potje. Dus ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de mening van anderen.

+1 voor galen .. daar zat ik laatst dus ook aan te denken

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Ps ik gebruik ze nu en merk geen verschil .
heb die van 50 gehad en nu die van 100stks

Ik zie t nu pas dat er 100stk in een potje zitten?

Punt is wel dat EP, iig. tot kort geleden, voor de 'standaard prijs' de helft van het aantal exemestaan leverde dan dit potje. Dus ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de mening van anderen.

okee ik wist niet dat het om hetzelfde merk ging! mijn excuses. erg apart dan inderdaad. maar zo te zien dus geen zwendelpraktijken gezien TS geen verschil merkt. en ik ook geen eigenaardigen merk van hun arofxen

Gezien EP bijna alles standaard met 100 tabs per potje levert, en dit niet deed voor exemestaan, neem ik aan dat ze daar (tot voor kort?) een goede reden voor hadden. Kan prima goed zijn hoor, misschien grondstof wat gedaald in prijs over de tijd dat ze het nu gewoon ook per 100 leveren oid. Geen idee.

Al maanden lang 100 stuks. Niks mis mee verder.

deze is onaangebroken en heb m niet ' maanden ' geleden gekocht..

ngzv3c.jpg

Heb er 1 van 2 maanden geleden met 100 stuks als ik me niet vergis. Maar soms vergis ik me wel dus ga morgen thuis even checken thuis ;)

Wees gwn blij dat er nu het dubbele in zit ... win win toch ??

• Topic Starter Topic Starter
Gezien EP bijna alles standaard met 100 tabs per potje levert, en dit niet deed voor exemestaan, neem ik aan dat ze daar (tot voor kort?) een goede reden voor hadden. Kan prima goed zijn hoor, misschien grondstof wat gedaald in prijs over de tijd dat ze het nu gewoon ook per 100 leveren oid. Geen idee.

Rare is dat ze dan wel arofixen per 100 tabs leveren. Hier zit tenslotte ook 10 mg exemestaan per tab in. En dat voor dezelfde prijs als 50 tabs exemestaan los.. Ik denk gewoon extra winst maken eerst???

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Rare is dat ze dan wel arofixen per 100 tabs leveren. Hier zit tenslotte ook 10 mg exemestaan per tab in. En dat voor dezelfde prijs als 50 tabs exemestaan los.. Ik denk gewoon extra winst maken eerst???
Maarja ik ben uiteraard wel blij dat ik nu 100 tabs heb gekregen ipv 50 zoals sommigen:)

Ik vermoed dat die 50 een drukfout is. Heb een keer lopen tellen nadat ik een aardige tijd had lopen snoepen ervan, wilde nog weten voor hoeveel dagen ik had... en toen zaten er nog 50+ in ;-) En er stond 50st op de sticker.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

deze is onaangebroken en heb m niet ' maanden ' geleden gekocht..

ngzv3c.jpg

Tel maar ;-)

Haha nee zijn er echt 50

je hebt ze geteld? ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven