Fitness Seller

Aromasin EP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schwarzeneeger

Advanced Bodybuilder
Waardering
190
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Zat te twijfelen of deze echt is? Normaal zit aromasin per 50 tabs verpakt, heb nu 100 tabs voor precies dezelfde prijs.. Ondergedoseerd?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

2e3denk.jpg

Net ff potje opengemaakt en geteld, 52 stuks en 50 op de verpakking.

Moet ik dit nu echt gaan uitleggen :o ja ik heb ze bij wijze van spreken getelt.. zitten er 50 in

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Net ff potje opengemaakt en geteld, 52 stuks en 50 op de verpakking.

Ja dat kan wel dat komt heel vaak voor.. Weeg de potjes maar eens (vooral met t5 van Zion labs :o :o )

Moet ik dit nu echt gaan uitleggen :o ja ik heb ze bij wijze van spreken getelt.. zitten er 50 in ---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ---------- Ja dat kan wel dat komt heel vaak voor.. Weeg de potjes maar eens (vooral met t5 van Zion labs :o :o )

Het gaat me er niet om of er 52 of 50 inzitten. Er zitten er niet significant meer in dan 50 en zeker geen 100. Ik heb al 3x nagekuurt met aromasin en toen niet geteld maar als er 100 in gezeten zouden hebben zoals iemand suggereerde in dit topic dan had ik dat gezien. Ik ging mijn verpakking tellen omdat ik wilde weten of ik er nu ongeveer 100 had of ongeveer 50. Dat een UG lab er wel eens 2 meer of minder instopt.....je vials zijn ook niet altijd 10ml.....dat verhaal ken ik wel.

Ik denk dat er een overgang is van 50 stuks naar 100 stuks en in dat potje er wel 100 zaten maar nog het oude label van 50 stuks.

De grote vraag blijft wat Galen zich ook afvraagt, hoe kan het dat de prijs gelijk blijft en er plots 2x zoveel inzitten voor dezelfde prijs. Vroeger was aromasin (van het merk met de stier) ook al een duur product en de verklaring daarvoor was altijd dat de grondstof duur is. Ik begrijp het ook niet zo goed hoe dit nu kan?

Dat is precies wat ik zeg haha zitten 50 stuks in de potjes waar 50 tabs op staat :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Maat van me heeft nu ook aromasin. Ook 100 tabs. Denk dat sommige dealers nog de laatste "oude" potjes verkopen en anderen al de nieuwe hebben. Over de prijs dat het ineens verdubbeld is met dezelfde prijs blijft dan indd als enigste nog een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven