MuscleMeat

aromasin

• Topic Starter Topic Starter
bedankt

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

wat ik ervan begrijp is dat het de test nivo redelijk verhoogt ?! kan ik dit dan ook als nakuur zien zonder nolva?

Arofixen nemen.. echt lekker voor de nakuur..

met alleen Aromasin heb ik geen ervaring..

Laatst bewerkt:
mijn ervaring is dat aromasin een echte libidokiller is. ik vraag mij af of ik de enigste ben die dat ondervind.

mijn ervaring is dat aromasin een echte libidokiller is. ik vraag mij af of ik de enigste ben die dat ondervind.

wat ik erover gelezen heb, is dat het toch voor een stijging van 60% in je test waardes maar ja ze kunnen zoveel zeggen !

het is androgeen en onderdrukt je eigen test productie, je moet het tegen vocht en gyno nemen tijdens je kuur, of de eerste 2 weken na je kuur samen met nolva
maar helemaal alleen??? niet doen, kan ik je garanderen

eindelijk een direct antwoordt erg bedankt

dat het een libidokiller is, is natuurlijk ook omdat er bijna geen oestrogeen meer aanwezig is. En zonder de nodige hoeveelheid oestrogeen is er geen libido. een man heeft een minimumdosis oestrogeen nodig.

dat het een libidokiller is, is natuurlijk ook omdat er bijna geen oestrogeen meer aanwezig is. En zonder de nodige hoeveelheid oestrogeen is er geen libido. een man heeft een minimumdosis oestrogeen nodig.

welke dosis nam je?

het kan dacht ik tot 80% onderdrukken, heb je ook bloedtesten gedaan?

Terug
Naar boven