MuscleMeat

aromasin

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Hoe snel kan ik dit verhogen, zit sinds vrijdag op 20mg naast 500mg test E e3d.

Heb namelijk nog een vochtkop heb de test nog een beetje geuppt voor de laatste 4 weken naar 700 mg e3d.

( Meer om te testen waar me sweet spot zit.)

Kan ik dit deze week zonder problemen naar 25-30-35 mg uppen, mocht het nodig zijn?

Heb ze van rood wit.

In een wetenschappelijke studie bij jonge mannen bleek dat een dosis van 50mg geen meerwaarde had ten opzichte van een dosis van 25mg. En je hebt echt niet meer aromatase cellen gekregen door je kuur.
Waarom dus verhogen als je rendement hetzelfde blijft? Je dealer sponsoren?

• Topic Starter Topic Starter
In een wetenschappelijke studie bij jonge mannen bleek dat een dosis van 50mg geen meerwaarde had ten opzichte van een dosis van 25mg. En je hebt echt niet meer aromatase cellen gekregen door je kuur.
Waarom dus verhogen als je rendement hetzelfde blijft? Je dealer sponsoren?

Blijft UG hea dus de volle 10mg zal er wel niet in zitten.

wat jij dus zegt is dat als 25mg niet genoeg is, volgende stap aramidex is?

Blijft UG hea dus de volle 10mg zal er wel niet in zitten. wat jij dus zegt is dat als 25mg niet genoeg is, volgende stap aramidex is?

Als jij twijfelt aan je gear dan kan je het inderdaad verhogen. Maar ik zou er niet teveel van verwachten. Dosering UG hangt met name af van de kwaliteit van de geleverde grondstoffen, niet zozeer het lab. Want welk lab zou bewust zijn goede naam op het spel zetten?
En als je vocht inderdaad een onoverkomelijk probleem is voor de korte termijn (want trekt na de kuur heel snel weer weg) dan zul je inderdaad moeten grijpen naar middelen als ari of letro. Maar die halen imho teveel oestrogeen weg (en verneuken je cholesterolwaardes ziekelijk).

• Topic Starter Topic Starter
Als jij twijfelt aan je gear dan kan je het inderdaad verhogen. Maar ik zou er niet teveel van verwachten. Dosering UG hangt met name af van de kwaliteit van de geleverde grondstoffen, niet zozeer het lab. Want welk lab zou bewust zijn goede naam op het spel zetten?
En als je vocht inderdaad een onoverkomelijk probleem is voor de korte termijn (want trekt na de kuur heel snel weer weg) dan zul je inderdaad moeten grijpen naar middelen als ari of letro. Maar die halen imho teveel oestrogeen weg (en verneuken je cholesterolwaardes ziekelijk).

vind dat vocht niet zon probleem, maandag alleen gyno ontwikkeld, en nu word die niet echt groter maar ook niet kleiner.

Wil gewoon dat die niet groeit de komende 4 weken, dan reken ik er tijdens men cruise wel mee af ( zo klein mogelijk maken)

Terug
Naar boven