XXL Nutrition

Aromasin in Cruize

Bezoekers in dit topic

HGH wel door blijven gebruiken, en wat zijn je bloedwaarden nu ?
waarom gebruik je Aro in cruice ?
Puur uit angst voor acne… bloedwaarden binnengekregen van vorige week vrijdag na 3 weken aromasin stoppen staat oestrogeen op 45 ng/l. Hgh neem ik al een tijdje niet meer ondertussen
 
Je kan toch gewoon je test e dosering sweet spot zoeken waarbij je geen ai nodig hebt?

Ten eerste kan je 2x per week gaan injecteren als dat nog niet voldoende is, ga je naar om de dag. Dit zal je E2 ook goed verlagen. Dus heeft meer voordelen want stabielere waardes zal je acne ook ten goede laten komen.

Daarbij is proviron cyclen ook nog een leuke optie voor lagere E2 en een hoger libido met sterke erecties!
Ik injecteer 2 x per week en heb nu inderdaad geen laat van acne, na 3 weken geen ai bloedgenomen en men oestrogeen stond op 45 ng/l wat dus zeker geen probleem mag zijn. Ik ga nu even elke 4 weken kijken wat mijn lichaam doet op 250mg test e. Indien nodig primo of mast toevoegen indien oestrogeen de hoogte zou inschieten. Proviron was ik ook super goed mee voor men AI gebruik, maar ik ben migraine patient en had op de duur vaak migraine aanvallen. Ken je mss iets die wat op proviron gelijk? Vondk wel fijn middel enkel spijtig van de migraine.
 
Zou ook wat HCG erbij nemen. Met rozijntjes op beeld ziet een beetje vreemd uit
Hahah zijn inderdad knikkers ondertussen maar mijn motto is, how smaller the balls how bigger the dick 🤣🤣
 
Mast prop kun je nemen ipv Provi. maar zou eerst je Cruise dosis verlagen naar 200mg/pw, E/C evt eod gaan zetten.
 
Back
Naar boven