AndroidHealthClinic

Arrestaties na aanval van skinheads in Parijs

In Parijs zijn het sowieso al behoorlijk opgefokte gasten, dus laat ze elkaar maar mooi afslachten. 1 keer geweest, hoeft van mij nooit weer.

Enge onvoorspelbare mensen.

een fransman minder, ik zie het probleem niet

Skinheads, bestaat dat eigenlijk nog ???

Ik zie er hier in Brussel, of België in het algemeen, eigenlijk nooit rondlopen..

skinheads have more hair than brains

Waar waren zijn kameraden? Gaan lopen?

"De Franse president François Hollande heeft het incident veroordeeld. Premier Jean-Marc Ayrault heeft de ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken gevraagd te onderzoeken of het mogelijk is neonazistische en fascistische organisaties te ontbinden.
''Ze laten zich inspireren door haat, door ideologieën die Frankrijk en Europa veel kwaad hebben gedaan'', aldus Ayrault. "

Is ditzelfde gebeurd toen een islamiet een soldaat neerstak in Parijs uit politieke overwegingen ? Ohnee als het over blanke Europeanen gaat durft men wel vanalles maar als het over de islam gaat kruipen we in onze schulp.

zucht weer zo een topic...

Skinheads, bestaat dat eigenlijk nog ???

Ik zie er hier in Brussel, of België in het algemeen, eigenlijk nooit rondlopen..

Ze zijn niet altijd kaal he ;) Ze delen zeker de extreem rechtse ideeën alleen hebben ze tegenwoordig soms wat meer haar.

Dus ja, er zijn er nog genoeg!

Vooral die negerts! Die kunnen er wat van. Oudere generatie is daar wat milder.

Als ik sommige (wannabe) gangsters zie krijg ik soms het vermoeden dat deze rechtstreeks afstammen van de neanderthaler. Grote wijde neus, schuin oplopend voorhoofd, groot en breed geschouderd, bredere kaakijn en een lagere intelligentie.

Wat als we nu biede kampen tegen elkaar laten strijden in een arena, gladiator style, cameraatje erop, live uitzending en gewoon wachten tot ze elkaar allemaal de kop hebben ingeslagen? Entertainment en probleem opgelost in één keer!

Of ben ik hardop aan het dromen? :)

Wat als we nu biede kampen tegen elkaar laten strijden in een arena, gladiator style, cameraatje erop, live uitzending en gewoon wachten tot ze elkaar allemaal de kop hebben ingeslagen? Entertainment en probleem opgelost in één keer!

Of ben ik hardop aan het dromen? :)

Geef ze anders ook nog een wagen met wapens op die geactiveerd worden als ze erover rijden en noem het dan death race?

Terug
Naar boven