AndroidHealthClinic

artikel over lichaamstype's

max74

Cool Novice
Waardering
0
Waarom in de anabolen sectie, nou omdat ik dus zelf ook een ectomorph ben, en eigenlijk wel kwaad kan worden op sommige reactie's hier waneer iemand die 70 of 80 kg weegt en dus wilt kuren.
ga eerst maar eens leren eten, tja is makelijk om te zeggen als je zelf een betere aanleg hebt om groot te worden.
Ik weet nog dat ik vroeger begon met trainen, het ook zo moeilijk was voor mij, en iedereen op de sportschool werd maar groter.
toen nog onderzoeken gehad voor schildklier, en uiteindelijk gestopt met trainen.
nu al weer 1.5 jr bezig, en een bb ontmoet die hier dus een andere kijk op had.
misschien dat mijn hormoonbalans niet zo goed functioneerde, en daar heeft hij gelijk in gehad.
na mijn eerste kuur ging er een wereld voor mij open, tja klinkt raar maar natuurlijk werdt ik niet alleen wat voller maar dingen vielen op zijn plaats.
maar goed hier een artikel die wel wat herkenbare punten heeft voor ons ecto's, waar het dus niet allemaal zo makelijk voor gaat.
o ja qua voeding zit ik bij sommige schema's voor bulk (hier op het forum) hoger, en nog kom ik niet vanzelf aan.

Scan0010.jpg

Scan0004.jpg

Scan0003.jpg

• Topic Starter Topic Starter
om te lezen, aanklikken, afbeelding opslaan, en dan kan je het zelf groter maken

ik snapjouwn insteek wel
maa denk dat, de juiste voeding en training voor 80% voor veel mensen toch nog niet 100% is en dus dat dan vele mensen dan hier er een eerste rectie opgeven, en terecht...

en dan daarop doelen dat een kuur, nietjuis is en werkt als je de randvoorwaarden niet op orde bent....

en jij zou dan waarsch/misschien net in die resterende 20 behoren

Ecto meld zich, door goed eten en hard trainen van 60 naar 95k gegaan! Goede insteek voor je topic en interessant om te lezen! Karma on it's way!

Terug
Naar boven