Fitness Seller

artikels...

tommy123

Cool Novice
Waardering
2
Oké,ik moet een eindwerk maken en heb gekozen voor het gebruik van aas in de sport en in de geneeskunde.Ik ben nu dus volop naar zoveel mogelijk goede bronnen aan het zoeken.Ik heb er wel al wat maar nog zeker niet genoeg.Het moet een eindwerk zijn van 30 pagina's en dit werk bepaalt of ik er voor dit vak door ben of niet.Daarom zou ik willen vragen aan de mensen hier om alle wetenschappelijke artikels enz die jullie weten hier te posten.Alvast bedankt!

Kijk die documentaire op national geographic rond anabole steroïden; is eens leuk om het mooi visueel te zien. Maar zelf ken ik er eigenlijk niets van, dus kan je niet verder helpen.

Oké,ik moet een eindwerk maken en heb gekozen voor het gebruik van aas in de sport en in de geneeskunde.Ik ben nu dus volop naar zoveel mogelijk goede bronnen aan het zoeken.Ik heb er wel al wat maar nog zeker niet genoeg.Het moet een eindwerk zijn van 30 pagina's en dit werk bepaalt of ik er voor dit vak door ben of niet.Daarom zou ik willen vragen aan de mensen hier om alle wetenschappelijke artikels enz die jullie weten hier te posten.Alvast bedankt!

Doe het lekker zelf. [Link niet meer beschikbaar] is een goede database om te beginnen. Weet je niet hoe het werkt, kijk dan hier ===> http://forum.dutchbodybuilding.com/...jk-onderzoek-om-standpunt-onderbouwen-218174/

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen maar ik mag toch wat hulp vragen op hier;).Een forum dient toch ook om elkaar te helpen...

pubmed of zoek op ergogenics aangezien het wetenschappelijk engels bij pubmed voor sommige nogal moeilijk kan zijn + moet je ook nog student zijn van een univ of hogeschool om aan sommige artikels te kunnen.
Kdenk dat ergogenics je best bet is aangezien het ook in nederlands is.

Terug
Naar boven