MuscleMeat

AS bewaren

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hoi, een vraagje
Kan je as zoals deca, sustanon en andere `s nachts in de auto laten liggen wanneer het vriest, of is dit niet goed.
graag enkele reacties

ik zou daarmee oppassen, het hormoon beschadigd niet maar het kan wel uit de oplossing komen. Dit wil zeggen dat zich er crystallen hormoon gaan vormen in de ampul. Als je deze daarna verwarmd zouden ze wel weer moeten verdwijnen.

De middelen zijn niet gemaakt om te bewaren bij deze temparaturen.

Het meeste is op olie-basis :dance: , dus het kan wat hebben.
Zou er echter niet teveel mee spelen (met een te lage temp.)
om risico's uit te sluiten. De meeste depot's worden echter in
ziekenhuizen koel gehouden :study: .

Verpak het dus goed en laat het niet bevriezen ! :cool:

omdat die misschien stiekem gaat snoepen :p :p

Vanwege ouders of vanwege vriendin? :D

Lijkt me wel balen hoor...

Stiekem kuren SUCKS! Je voelt je dan net zo'n junk die zijn shot moet hebben als je gaat zetten.. ff snel stiekem in het toilet of in de douche..

• Topic Starter Topic Starter
maar als iedereen in je omgeving ertegen is moet je het zo wel

dat is waar wat je zegt, maar het blijft klote..

Navy zei:
Merken die mensen niets dan? Ik weet van toen ik me eerste kuurtje deed en flink begon te groeien, me vader precies wist hoelaat het was.
Maar het was idd vervelend om het stiekem te doen.
Snel op jezelf gaan wonen dan maar! ;)

greetz
de mensen rondom me geloven dat het door al het eten en de sups komt, en gelukkig maar.
Mijn moeder weet wel enkele dingen die ik gebruik, maar die trek het zich niet zo heel fel aan,maar mijn vriendin heeft een schrik gepakt toen mijn bloeddruk 19 over 12 was door de dbol, dat had ik haar wel verteld toen, en toen heeft ze gezegd dat ze dat niet nog eens wou meemaken, wat ik ook wel begrijp.
Dus daarom nu maar stiekem, het valt allemaal wel mee hoor, alleen het bewaren is soms moeilijk, en de dbol die je regelmatig moet nemen, ik neem namelijk 4*5 mg verdeeld over de dag

Was je bloeddruk 190/120?? :eek: dude :D

Erg vervelend als je omgeving het niks vind. Mijn vriendin was er eerst ook fel op tegen. Maar na een keer goed praten en de risico's uitgelegd en wat 'verantwoord' gebruik inhoudt is ze toch overstag gegaan. En zet ze zelfs injecties op plekken waar ik zelf moeilijk bij kom.

Ze waardeerde vooral het feit dat ik het vertelde en niet stiekum achter haar rug om deed.

Ik zou het ook niet gedaan hebben denk ik als ze het er niet mee eens zou zijn.. een goede relatie is toch gebaseerd op vertrouwen.. als je dat dus wegneemt moet je je afvragen wat meer waard is roids of je relatie.. in mijn geval was het duidelijk voor mij.

Maar ieder zijn eigen keuze en heb respect daarvoor.

Heb je geen goede vriend waarbij je je spullen kunt stashen?? trainingsmaatje bv?? Een maat van mij komt ook om dezelfde redenen als die van jou bij mij prikken. Is toch altijd beter als er iemand in de buurt is voor het geval er iets mis gaat..

just my 0,02

ik zal er wel nog eens met haar over praten, maar nu wil ik me concentreren op wedstrijd, en als ze dan zegt dat ik ermee moet stoppen,is alles tot nu voor niks geweest.Na de wedstrijd ga ik het er zeker met haar over hebben, en moest ik eerder een ideaal moeten ook natuurlijk.
In de gym weten vele mensen wat ik allemaal doe,he is dus niet zo dat niemand het weet,en mijn begeleidejd om me bij te staan.
Mijn trainingsmaat kuurt meestal samen met mij, maar vind het gewoon vervelend om steeds hem ermee lastig te vallen, al zou hij het niet erg vinden natuurlijk mij ermee te helpen

Buiten mijn bedrijfje in sportvoeding :spam: , werk ik al een jaartje of 17 in de
zorg/ziekenhuis. Kan je vertellen dat wij mensen gaan opnemen met een bloeddruk
die jij daarboven vermelde :rolleyes: :eek: , met risico op een herseninfarct en
hartproblemen.....daar ben je zeer dicht bij :mad: :dance:
Mocht het je tijdens de kuur overkomen, ben je ook nog moeilijk te behandelen
gezien de hoeveelheden gear in je bloed, het scheelt dat je je leeftijd mee hebt,
dan heb je kans op een beter herstel m.b.t. een infarct :nut: .
Stap eens over op minder heftig spul, gezien je lichamelijke reactie...loop je nu
al flinke risico's.

dave hawk zei:
Buiten mijn bedrijfje in sportvoeding :spam: , werk ik al een jaartje of 17 in de
zorg/ziekenhuis. Kan je vertellen dat wij mensen gaan opnemen met een bloeddruk
die jij daarboven vermelde :rolleyes: :eek: , met risico op een herseninfarct en
hartproblemen.....daar ben je zeer dicht bij :mad: :dance:
Mocht het je tijdens de kuur overkomen, ben je ook nog moeilijk te behandelen
gezien de hoeveelheden gear in je bloed, het scheelt dat je je leeftijd mee hebt,
dan heb je kans op een beter herstel m.b.t. een infarct :nut: .
Stap eens over op minder heftig spul, gezien je lichamelijke reactie...loop je nu
al flinke risico's.
zijn er dan ook bepaalde middelen die je aanraad voor het verlagen van bloeddruk

Je hebt een aantal verlagers, al ontbreekt bij mij de kennis m.b.t. verlagers
en a.s. gebruik. Ik bedoel hier mee te zeggen dat niet alle verlagers in combinatie
met a.s. gaan, dit omdat je met tegengestelde doelen werkt :yes: .
Met a.s. ga je verhogen, met andere medicatie ga je de verhoging weer tegen en ont-
staat er dus een flinke strijd in je organen (waaronder het hart) :eek: .

BELANGRIJK is in iedergeval dat je per direct zout en vetvrij gaat eten, dit is
de natuurlijke manier van verlagen :dance: .

dave hawk zei:
Je hebt een aantal verlagers, al ontbreekt bij mij de kennis m.b.t. verlagers
en a.s. gebruik. Ik bedoel hier mee te zeggen dat niet alle verlagers in combinatie
met a.s. gaan, dit omdat je met tegengestelde doelen werkt :yes: .
Met a.s. ga je verhogen, met andere medicatie ga je de verhoging weer tegen en ont-
staat er dus een flinke strijd in je organen (waaronder het hart) :eek: .

BELANGRIJK is in iedergeval dat je per direct zout en vetvrij gaat eten, dit is
de natuurlijke manier van verlagen :dance: .
Ik eet geen zout(enkel in volkoren brood mss een beetje), en mijn vetinname is beperkt tot 30 gr per dag op 4500 kcals,dus zeker niet te hoog.
Mijn bloeddruk was zo hoog, toen ik alleen dbol gebruikte, maar je hoort vaker mensen zeggen dat ze hoofdpijn hebben tijdens AS gebruik, dat had ik ok,dus liet mijn bloedduk controleren, wat ik jullie allemaal wel eens aanraad bij hoofdpijn en gebruik van AS.
Mijn sportdokter heeft me olmetec voorgeschreven,zou prima te combineren zijn met AS

Laatst bewerkt:
Veel gebruikt middel, neem aan dat je ook van de D-bol bent afgestapt ???
Let wel !, ook bij artsen is er weinig kennis m.b.t. a.s.-gebruik en bloeddruk
verlagers op de lange termijn :hair: .

dave hawk zei:
Veel gebruikt middel, neem aan dat je ook van de D-bol bent afgestapt ???
Let wel !, ook bij artsen is er weinig kennis m.b.t. a.s.-gebruik en bloeddruk
verlagers op de lange termijn :hair: .
Ik heb de dbol verlaagd van 50 mg pd naar 20 mg

Terug
Naar boven